Accord w wersji kombi

Po zaprezentowaniu przez Hondę najnowszej generację swojego popularnego Accorda w wersji sedan przyszedł czas na kombi. . Dystyngowana stylistyka, poprawione parametry jezdne oparte na dwóch silnikach DOHC i-VTEC, a także sztywne i lepiej dopasowane zawieszenie zostały połączone z przestronniejszą kabiną ze składanymi do poziomu podłogi fotelami tylnymi, lepszymi własnościami z dziedziny bezpieczeństwa oraz wyrafinowanym i eleganckim wystrojem wnętrza. Jak przystał na odmianę kombi nowy accord dysponuje dużym bo aż 576-litrowym bagażnikiem z elektrycznie zamykanymi drzwiami.

Do napędu Hondy Accord Kombi będzie można wybrać tak jak w przypadku sedana jeden z dwóch silników benzynowych. Pierwszy, o pojemności 2,0 litra dysponuje mocą 155 KM (114 kW) i maksymalnym momentem obrotowym 190 Nm uzyskiwanym przy 4500 obr/min. Może on współpracować zarówno z 5-biegową ręczną, jak i 5-stopniową sekwencyjną skrzynią biegów SSS (Sequential Sports Shift). Druga jednostka o pojemności 2,4 litra osiąga moc 190 KM (140 kW) przy 6800 obr/min i posiada maksymalny moment obrotowy 220 Nm uzyskiwany przy 4500 obr/min. Ten silnik montowany będzie z tą samą przekładnią automatyczną lub z 6-biegową skrzynią manualną. W późniejszym okresie 2003 roku w ofercie Hondy Accord ma również pojawić się zupełnie nowa jednostka wysokoprężna skonstruowana przez Hondę specjalnie do tego modelu.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy