Nissan Leaf doczekał się zmian na 2022 rok
Jeden z najlepiej sprzedających się samochodów elektrycznych w Europie przeszedł kurację odmładzającą. Obejmuje ona m.in. niewielkie zmiany stylistyczne oraz nowe opcje dostępne w konfiguratorze modelu.
Nissan Leaf, który przez wiele lat dzierżył miano najlepiej sprzedającego się samochodu elektrycznego w Europie doczekał się drobnych zmian na nowy rok. Przede wszystkim dotyczą one czarnych listew ozdobnych z przodu oraz z tyłu pojazdu, które teraz są pokryte mniejszą ilością ozdób. Nowe jest także logo Nissana, które zostało utrzymane w ciemniejszych, matowych barwach. Podmienia ono bardziej wypukłą i posrebrzaną poprzednią wersję.
Do zmian zewnętrznych należy także dodać nowe 16- i 17-calowe felgi oraz odświeżoną gamę kolorów dostępnych w konfiguratorze. Wśród nowych odcieni znalazł się m.in. Universal Blu oraz Magnetic Blue. Nowością są barwy dwutonowe, które trafiły do elektrycznego Leafa po sukcesach innych modeli - Qashqai i Ariya.
Równie niewielkich zmian można doszukiwać się we wnętrzu pojazdu. "Nowy" Leaf posiada nieco odmieniony kształt kratek do wywietrzników wentylacji oraz dodatkowe gniazdo USB-C obok zwykłego. Drobnych aktualizacji doczekał się także pokładowy system NissanConnect.
Nissan Leaf po liftingu wciąż będzie oferowany w dwóch wersjach. Wariant z akumulatorem 40 kWh będzie w stanie osiągnąć moc 150 KM. Mocniejszy - wyposażony w baterię o pojemności 62 kWh, dostarczy 217 KM.
***