BMW visionconnected drive

Gwiazdą stoiska BMW na tegorocznym salonie motoryzacyjnym w Genewie jest model visionconnected drive.

Koncepcyjne auto to popis kunsztu inżynierów i stylistów z Bawarii. Projekt dwumiejscowego nadwozia wywołuje emocje, na pierwszy rzut oka widać, z pojazdem jakiej marki mamy do czynienia. Do podkreślenia sportowego ducha auta styliści użyli wielu listew świetlnych, których kolor podświetlenia zmienia się w zależności od stylu jazdy.

Dostępu do wnętrza chronią drzwi, które chowają się w wysokich progach, podobnie jak miało to niegdyś miejsce w niewielkim modelu Z1.

Wnętrze pojazdu podzielone zostało na dwie strefy: pasażera i kierowcy. Miejsce dla tego ostatniego przypomina nieco wnętrze sportowego bolidu - deska rozdzielcza obejmuje kierowcę. W aucie zastosowano również trójwymiarowy wyświetlacz HUD, który informuje prowadzącego o parametrach pracy samochodu.

Reklama

Narzekać nie powinien również pasażer, przed którym zamontowano pokaźny, dotykowy ekran, pełniący funkcję pokładowego centrum rozrywki.

Mimo, że w obecnej formie samochód nie ma szans na produkcję seryjną, firma z Bawarii od dłuższego czasu zapowiada wprowadzenie do oferty nowego, mniejszego niż model Z4, roadstera. Czy rozwiązania zaprezentowane w visionconnected drive pojawią się też w nowym modelu? O tym, przekonamy się dopiero za kilkanaście miesięcy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: BMW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy