Wiedziałeś, co to za auto? Jeśli tak, czapki z głów!

Wczoraj zaproponowaliśmy wam współczesną wersję zabawy, jaką umilaliśmy sobie wolny czas w dzieciństwie. Chcieliśmy sprawdzić, czy na podstawie dźwięku silnika, uda wam się zidentyfikować jedną z naszych testówek...

Zadanie było bardzo trudne, dlatego też - w naszej ankiecie - umieściliśmy sześć podpowiedzi. Co ciekawe, aż 1/3 z uczestników zabawy poprawnie wytypowała prezentowany na filmiku pojazd!

Wszystkim, którzy prawidłowo wskazali grzmiący do mikrofonu samochód serdecznie gratulujemy. Mieliście rację - bohaterem naszego materiału był... nowy Lexus RC F.

Prezentowany samochód wyposażony jest w opcjonalny wydech firmy APEXI. Dedykowany do Lexusa układ dostępny jest w dwóch wersjach: cichszej - osiągającej 92,2 dB przy 4500 obr./min - i głośniejszej, która - przy takiej samej prędkości obrotowej - emituje aż 95,7 dB. Cena kompletnego zestawu w Stanach Zjednoczonych to około 2 190 dolarów. W Polsce - po uwzględnieniu dodatkowych kosztów transportu, cła i podatku VAT - za taki element wyposażenia zapłacić trzeba około 17 tys. zł!

Reklama

Fanom japońskiej motoryzacji nie trzeba wyjaśniać, że pod maską nowego Lexusa RC F kryje się benzynowe V8 o pojemności 5,0 l. Z dziennikarskiego obowiązku przypominamy, że jednostka generuje moc 477 KM i jest najpotężniejszym z silników, jaki kiedykolwiek trafił pod maskę seryjnego Lexusa.

Silnik współpracuje z 8-przełożeniową skrzynią SPDS (Sports Direct Shift). Standardowe wyposażenie stanowi mechanizm różnicowy Torsen ze zwiększonym tarciem wewnętrznym (LSD)

Lexus RC F przyspiesza do pierwszej setki w 4,2 s i osiąga - limitowaną elektronicznie - prędkość 240 km/h. Po zdjęciu "elektronicznego kagańca" samochód potrafi rozpędzić się do 270 km/h.

Najwięcej osób, bo aż 44 %, dostrzegło w opublikowanym przez nas filmie Subaru WRX STI. Lexusa RC F typowało natomiast 33 % głosujących. Szczegółowe wyniki ankiety znajdziecie TUTAJ.



INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Lexus RC
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy