Audi A8

Nowa generacja flagowej limuzyny Audi niedawno weszła na rynek i wprowadziła kilka nowinek do klasy luksusowych limuzyn. Najważniejsze z nich to tryb jazdy w pełni autonomicznej w korkach oraz pneumatyczne zawieszenie, które potrafi błyskawicznie kompensować przejazd przez nierówności czy progi zwalniające (dzięki kamerze skanującej drogę), a także w ułamku sekundy podnieść auto, aby zapewnić większy poziom bezpieczeństwa podróżnym. Ciekawostką są też tylne światła z diod organicznych, które potrafią wyświetlać całe animacje na powitanie kierowcy.

Reklama

Oddaj swój głos na ten samochód i wygraj atrakcyjne nagrody.

Poza tym możemy liczyć na elementy typowe dla limuzyn, jak wszechstronną elektryczną regulację foteli, ich wentylację oraz masaż i dotyczy to również miejsc z tyłu. Kierowca do obsługi auta, zamiast przycisków, wykorzystuje dwa ekrany z haptyczną informacją zwrotną, a osoby siedzące z tyłu mogą zmieniać ustawienia za pomocą tabletu w podłokietniku lub cieszyć się rozrywką na dwóch dużych ekranach przymocowanych do zagłówków, które również mogą pełnić rolę tabletów.

Więcej na temat tego modelu przeczytasz TUTAJ, a nasze wrażenia z jazdy nim znajdziesz TUTAJ.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy