Ze sportu na ulicę
Firma H&R, znana z produkcji sportowych sprężyn, systematycznie rozszerza swoją działalność o pozostałe elementy zawieszeń, mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo jazdy.
Jednym z takich elementów sa stabilizatory. Masowa produkcja stabilizatorów używanych w sporcie samochodowym nie ma sensu: w autach rajdowych i wyścigowych elementy te dobierane są w zależności od nawierzchni toru czy drogi, a nawet... warunków pogodowych panujących na trasie.
W "cywilnym" użytkowaniu, gdzie nie ma możliwości wymiany tych elementów, trzeba znaleźć optymalne rozwiązania uniwersalne.
Po serii testów drogowych firma H&R wypuściła na rynek serię nowych stabilizatorów, przystosowanych do współpracy z krótszymi od fabrycznych sprężynami i twardszymi amortyzatorami. Elementy łączące stabilizator z nadwoziem wykonano ze specjalnego, poliuretanowo-teflonowego kompozytu. Według producentów ich zastosowanie nie tylko poprawia prowadzenie się samochodu podczas pokonywania ostrych zakrętów, lecz także obniża hałas i poziom drgań nadwozia.
Wszystke podzespoły zawieszeń oferowane przez niemieckiego producenta mają atest TUV i spełniają normę ISO 9001.