VW Scirocco II
Prezentujemy auto Marcina, które wspólnie z bratem przerobił w ciągu 4 miesięcy. Seryjny silnik o pojemności 1,6 l. zastąpił silnikiem od VW golfa II o poj. 1,8 GTI. Aby polepszyć osiągi, zastosował filtr powietrza KN, świece Brisk oraz magnetyzer Maksor Sport. Zamontowany na masce wlot powietrza dostarcza stożkowi chłodu, a chromowane elementy silnika dodają mu interesującego wyglądu. Podszybie wykonane zostało ze stali nierdzewnej. Basowy dźwięk daje przerobiony według własnego pomysłu Marcina, ostatni tłumik z końcówkami.
Karoseria przerobiona jest całkowicie. Przód samochodu to pomysł i konstrukcja brata Marcina. Seryjny zderzak zastąpili zderzakiem od VW golfa II, który musieli poszerzyć. Halogeny pochodzą od fiata seicento, natomiast z błotników zniknęły kierunkowskazy. Lampy zostały rozstawione szerzej, a pomiędzy nie wmontowali przerobioną atrapę od toyoty. Z golfa pochodzi też "rzęsa" nad lampami. Progi z BMW3 zostały skrócone i dopasowane. Na progi pod drzwiami Marcin zamontował listwy ze stali nierdzewnej. Z tylnej szyby zniknęła wycieraczka, a poszerzony zderzak również jest od golfa.
Wnętrze ? to beżowo-niebiesko-czarna tapicerka, przerobiona ze względu na montaż głośników. Kierownica i gałka zmiany biegów jest firmy Momo. W całkowicie zabudowanym kufrze znalazł się wzmacniacz Concord prod. USA oraz subwoofer Rockford Forgate. Oprócz tego z przodu umieszczono średniotonowe głośniki JBL oraz wysokotonowe Rockford Forgate. Wszystkim steruje JVC?KD-LX-3R.
silnik - 1,8 GTi rzędowy, 8-zaworowy
zawieszenie ? sprężyny Koni 500 zł
felgi - King 15? z oponami 195/50 1000 zł
spojlery na progi 250 zł
zderzaki ? przód i tył + koszt przeróbki 1000 zł
wlot na masce 300 zł
filtr powietrza + świece + magnetyzer 520 zł
kierownica + gałka zmiany biegów 400 zł
* ta informacja pochodzi z magazynu którego najnowszy numer dostępny jest w kioskach