Łaciaty

Auto kupiłem w lutym 2000 roku. Była to czysta seria o pojemności silnika 1100 ccm i bordowym kolorze. Miałem kilka przykrych niespodzianek na drodze, gdyż dość często wjeżdżały we mnie inne auta. Postanowiłem jakoś temu zaradzić. Pierwszą rzeczą jaką zamontowałem, przy okazji napraw blacharskich, to klatka bezpieczeństwa, wykonana w 100% zgodnie z załącznikiem "J". Następnie obniżyłem auto, osłoniłem płytą od spodu silnik i elementy zawieszenia.

Potem przygotowywałem auto do wyścigów samochodowych grupy "N" na rok 2001. W styczniu tego roku dokonałem kilku kolejnych przeróbek: okleiłem nadwozie i zmieniłem felgi. Tak powstał "Łaciaty".

Mariusz Czopko

Więcej o "Łaciatym" przeczytasz w TUTAJ.

* ta informacja pochodzi z magazynu AutoTuning którego najnowszy numer dostępny jest w kioskach

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: auto
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy