Reklama

Łaciaty

Auto kupiłem w lutym 2000 roku. Była to czysta seria o pojemności silnika 1100 ccm i bordowym kolorze. Miałem kilka przykrych niespodzianek na drodze, gdyż dość często wjeżdżały we mnie inne auta. Postanowiłem jakoś temu zaradzić. Pierwszą rzeczą jaką zamontowałem, przy okazji napraw blacharskich, to klatka bezpieczeństwa, wykonana w 100% zgodnie z załącznikiem "J". Następnie obniżyłem auto, osłoniłem płytą od spodu silnik i elementy zawieszenia.

Potem przygotowywałem auto do wyścigów samochodowych grupy "N" na rok 2001. W styczniu tego roku dokonałem kilku kolejnych przeróbek: okleiłem nadwozie i zmieniłem felgi. Tak powstał "Łaciaty".

Mariusz Czopko

Więcej o "Łaciatym" przeczytasz w TUTAJ.

* ta informacja pochodzi z magazynu AutoTuning którego najnowszy numer dostępny jest w kioskach

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: auto

Reklama

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy