Ten film demaskuje "drugą twarz" Hondy Civic!
Kilka dni temu w Internecie zadebiutował nowy, interaktywny film reklamowy, który demaskuje "drugą twarz" modelu Civic, zapowiadając debiut rynkowy odmiany Type R, planowany na przyszły rok.
Film pod tytułem "Heist" ma na celu pokazanie "dwóch twarzy" Hondy, umieszczając fanów w samym centrum emocjonującej, dwupłaszczyznowej narracji. Obserwujemy dwa równoległe zdarzenia - jedno ma miejsce w dzień, a drugie w nocy. Scena odbywająca się w ciągu dnia przedstawia ojca, który odbiera córkę ze szkoły swoim białą Hondą Civic hatchback i wiezie ją na przyjęcie niespodziankę.
Z kolei w scenie nocnej ujawnia się "druga twarz" ojca - policjanta w cywilu, który imponującą, czerwoną Hondą Civic Type R wiezie grupę złodziei wprost w policyjną zasadzkę. Obie historie - mimo że tak różne - doskonale się uzupełniają,. Film "Heist" rozpoczyna się od sceny z Hondą Civic przedstawioną w ciągu dnia, a do interakcji zachęcają pojawiające się napisy. Od tego momentu widz ma możliwość przełączania się pomiędzy dwiema historiami poprzez naciśnięcie klawisza "R" na klawiaturze.
Efekt jest oszałamiający - słyszymy dźwięk odzwierciedlający wrażenia, jakie towarzyszą aktywowaniu trybu "Race" w nowej Hondzie Civic Type R, gdy kierowca użyje przycisku "R".
Klawisz "R" na klawiaturze pozwala widzom wcielić się w rolę reżysera, aby w dowolnym momencie przełączać się pomiędzy dwoma opowiadaniami. Dzięki odpowiedniej oprawie dźwiękowej i idealnie dopasowanym scenom, widz może odkryć "drugą twarz" Hondy.
Dla fanów wyścigów WTCC, prawdziwą gratką jest fakt, że epizodyczną rolę w filmie zagrał Gabriele Tarquini, utytułowany kierowca Hondy. Łatwo go jednak przegapić! Gabriele został dobrze ukryty, aby zachęcić widzów do odwiedzenia portali społecznościowych.
Naciskając przycisk „R” sam ustalasz cięcia i skaczesz pomiędzy historiami.