Samochody i internet

Nowe badania przeprowadzone przez firmę J.D. Power and Associates wskazują, że coraz większa liczba dealerów wykorzystuje firmy zewnętrze, działajace w internecie do zwiększenia swojej sprzedaży. Po licznych problemach z jakimi borykały się firmy internetowe w ostatnich latach, internet zyskuje znaczącą rolę w sprzedaży samochodów, chociaż sposoby sprzedaży są już nieco inne niż pierwotnie zakładano.

Nowe badania przeprowadzone przez firmę J.D. Power and Associates wskazują, że coraz większa liczba dealerów wykorzystuje firmy zewnętrze, działajace w internecie do zwiększenia swojej sprzedaży. Po licznych problemach z jakimi borykały się firmy internetowe w ostatnich latach, internet zyskuje znaczącą rolę w sprzedaży samochodów, chociaż sposoby sprzedaży są już nieco inne niż pierwotnie zakładano.

Jeżeli na początku firmy te próbowały w wielu wypadkach prowadzić sprzedaż bezpośrednio przez siebie, nabywając wcześniej samochody od dealerów, to dzisiaj sprzedaje się po prostu przekierowania na stronę dealerów. Dwie trzecie dealerów amerykańskich deklaruje korzystanie z usług firm trzecich, chociaż 90% z nich posiada własne strony internetowe generujące duży ruch i większą sprzedaż. Jeżeli 20% wszystkich odwiedzin na stronach dealerskich kończy się podpisaniem kontraktu, w przypadku przekierowania z innego serwera udział ten stanowi 13%. Pomimo konieczności większych nakładów pracy związanych z pozyskaniem klienta przekierowanego z innego serwisu, dealerzy wciąż chętnie wykorzystują każdą nadarzającą się okazję.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | samochody | internet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy