Niemcy wolą Colę od VW!

Porsche ma najlepszy wizerunek ze wszystkich niemieckich przedsiębiorstw.

Taki werdykt wydało jury składające się z 2.500 przedstawicieli zarządów firm, dyrektorów i innych członków kadr kierowniczych. Po raz piąty z kolei przyznali oni koncernowi ze Stuttgartu pierwsze miejsce wśród firm ze wszystkich branż.

W ten sposób Porsche już od ośmiu lat bezsprzecznie plasuje się w czołówce firm biorących udział w renomowanym plebiscycie organizowanym co dwa lata przez "Manager-Magazin". Po raz pierwszy badanie to, którego przeprowadzenie zostało zlecone instytutom TNS Infratest i BIK Marplan Intermedia, oprócz ogólnego wrażenia uwzględniało także pięć czynników wpływających na wizerunek: zachowanie etyczne, innowacyjność, ukierunkowanie na klienta, jakość zarządzania oraz jakość produktu i serwisu.

Reklama

Również teraz, przy 15-tej edycji oceny wizerunku przeprowadzonej przez "Manager-Magazin", niemiecki przemysł motoryzacyjny po raz kolejny obronił swoje miejsca na podium. W porównaniu z ostatnim plebiscytem Porsche AG jeszcze bardziej zwiększyło swoją przewagę: w rankingu ogólnym, obejmującym 152 przedsiębiorstwa z dziesięciu branż, producent sportowych samochodów ze Stuttgartu zdobył 893 punkty i znalazł się przed BMW (853 punkty) i Audi (850 punktów). Na miejscach od czwartego do dziesiątego uplasowały się takie firmy jak Adidas, Google, Miele, Coca-Cola, Lufthansa, Hugo Boss i Nokia.

Koncern Volkswagen, w którym Porsche ma prawie 31 procent udziałów, poprawił swoją pozycję przeskakując z 76. miejsca na miejsce 26. i tym samym zalicza się do przedsiębiorstw, których wizerunek w ciągu ostatnich dwóch lat uległ największej poprawie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: niemiecki | wizerunek | Niemcy | porsche | Volkswagen
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy