Lifting Megane

Renault Megane przechodzi face-lifting. Oprócz stylistyki nadwozia zmieniono stosowane silniki, w tym wprowadzono nową wysokoprężną jednostkę 2.0 dCi o mocy 150 KM. Ponadto oferowane będą: 1.9 dCi o mocy 130 KM oraz 1.5 dCi w wersjach 85- i 105-konnych.

Silnik 2.0 dCi to najnowsze osiągnięcie francuskich inżynierów. Jego maksymalny moment wynosi 340 Nm i dostępny jest przy 2000 obr/min. Silnik współpracuje z sześciobiegową skrzynią biegów i zapewnia doskonałe osiągi - przyspieszenie do 100 km/h trwa tylko 8.7s, natomiast zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 5.4l/100 km.

Zwolennicy silników benzynowych również mają szeroki wybór. Od jednostki 1.4 16v (100 KM) poprzez 1.6 16v (110 KM) i 2.0 16v (135 KM) aż po dwulitrowy doładowany silnik o mocy 225 KM.

Wszystkie silniki spełniają normę czystości spalin Euro4.

W zakresie stylistyki zmiany najbardziej widoczne są w przedniej i tylnej części nadwozia. Dzięki nim samochód ma wyglądać bardziej muskularnie i dynamicznie.

Nowe Megane w zależności od wersji nadwoziowej i silnika będzie nosiło nowe nazwy: Hatch, Sport Hatch, Sport Saloon (sedan), Sport Tourer (kombi), Coupe-Cabriolet oraz Megane Renault Sport (topowe, najmocniejsze wersje).

Reklama

Porozmawiaj na Forum.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: silniki | sport | silnik | Renault Megane | lifting
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy