Fiat z nowym dyrektorem

Jak już informowaliśmy, Wojciech Masalski został dyrektorem handlowym Fiata Auto Poland.

Dzisiaj Fiat wydał oficjalny komunikat w tej sprawie.

Wojciech Masalski ma 39 lat. W latach 1997-2001 pracował w Centrum Daewoo oraz Daewoo-FSO Motors w dziale marketingu. W grudniu 2001 roku rozpoczął pracę w dyrekcji handlowej Fiat Auto Poland S.A., odpowiadając za marketing marki Fiat.

Z początkiem stycznia 2004 roku przeszedł do pracy w Regionalnym Biurze General Motors w Budapeszcie, zarządzając marketingiem w krajach Europy Środkowej i Wschodniej - najpierw marką Chevrolet, a następnie Opel.

We wrześniu 2006 roku objął w Pradze stanowisko Dyrektora Zarządzającego

Reklama

w General Motors odpowiedzialnego za marketing, sprzedaż i posprzedaż samochodów marki Opel oraz Chevrolet na rynku czeskim i słowackim.

Zdecydował się powrócić do Polski i z dniem 5 maja został powołany na stanowisko dyrektora handlowego w Fiat Auto Poland S.A.

- Jestem bardzo zadowolony z możliwości dołączenia do zespołu Fiat Auto Poland, szczególnie, gdy w moim przypadku oznacza to powrót do firmy, w której wcześniej pracowałem. Fiat przeszedł ogromne zmiany organizacyjne. Dzisiaj jest to firma zarządzana w zupełnie inny sposób, a to jest niezwykle istotne. Nasza aktualna oferta handlowa to zdecydowany atut i do tego musimy przekonać potencjalnych klientów. Oczywiście zarządzanie operacjami handlowymi na trudnym polskim rynku to duże wyzwanie. Jestem jednak przekonany, ze wspólnie z całym zespołem będziemy w stanie walczyć o najwyższe laury. Cel numer jeden to oczywiście wzmocnienie naszej pozycji na rynku - powiedział nowy dyrektor handlowy Fiat Auto Poland.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Fiat Auto Poland SA | auto | Fiata | Fiat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy