4019 Suzuki

Firma Suzuki Motor Poland poinformowała nas, że w 2006 roku sprzedała 4019 samochodów, co stanowi wzrost o 46,5% w stosunku do sprzedaży z 2005 roku.

Tym samy zajęła 15 miejsce na liście najlepiej sprzedających się marek samochodowych.

Udział rynkowy Suzuki na rynku polskim na koniec 2006 roku wyniósł 1,58% - wartość ta wzrosła w porównaniu do 2005 roku o 0,42 punkta.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego wyniku sprzedaży w 2006 roku. Szczególnie dumni jesteśmy z faktu, że uzyskiwaliśmy udział rynkowy powyżej 2% w skali jednego miesiąca już od sierpnia ub. roku.

(...) Wszystko to dowodzi, że świadomość marki Suzuki na polskim rynku znacznie wzrosła, dzięki czemu klienci coraz częściej decydują się nazakup naszych samochodów. Mamy nadzieję, że ta sytuacja będzie ulegała dalszemu polepszeniu w 2007 roku i dalszych latach
- powiedział Harumichi Uto, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: motor | Suzuki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy