Coś dla koneserów

Jeżeli jesteś stateczną głową pięcioosobowej rodziny z trójką nastoletnich dzieci - to nie jest samochód dla ciebie.

Jeżeli zamierzasz zacząć zarobkować jako taksówkarz - nawet się do tego auta nie zbliżaj. Jeżeli zaciekle walczysz o zaoszczędzenie każdej kropli benzyny - rozglądnij się za jakąś inną ofertą.

Jeżeli jednak uważasz, że zasługujesz na więcej niż odrobinę luksusu, uwielbiasz, gdy przyspieszenie wciska cię w fotel (7,4 sekundy od 0 do 100 km/godz.), a inni kierowcy oglądają ogień wydobywający się z podwójnych rur wydechowych twojego bolidu, jeżeli jeździsz sam lub nie więcej niż z jednym dorosłym pasażerem i potrafisz zaakceptować zużycie paliwa na poziomie 15 litrów na 100 km (w mieście), a przede wszystkim możesz wydać ponad 160 tys. zł na zakup nowego samochodu... - tak, wtedy renault laguna coupe initiale 3,5 V6 240 zapewne ci się spodoba.

Oznaczenie tego modelu przekazuje jego najważniejsze dane techniczne. A zatem sześciocylindrowy, benzynowy silnik o pojemności 3498 ccm i mocy 238 KM. Prędkość maksymalna 244 km/godz. Sześciobiegowa automatyczna skrzynia. Pełne wyposażenie, z jasnobeżową skórzaną tapicerką, elektrycznie sterowanymi, podgrzewanymi fotelami, wysokiej klasy sprzętem audio firmy BOSE, fabryczną nawigacją, bi-ksenonowymi reflektorami, czujnikami deszczu i światła, systemem Hands Free itp. Do tego pojemny, jak na coupe, bagażnik (423 litry), do którego, jak zapewnia producent, bez trudu zmieszczą się dwie torby z kijami golfowymi. No i sylwetka, którą spece od PR z Renault, określają trafnie jako "rasową". Uwaga: miłym akcentem jest polskojęzyczność komunikatów wyświetlanych przez komputer.

Laguna coupe świetnie wygląda i świetnie się nią jeździ, choć ma oczywiście minusy. Słaba widoczność do tyłu (na szczęście kierowca może liczyć na elektroniczne wspomaganie parkowania). Ciasnota na tylnych siedzeniach, gdzie, przy maksymalnie odsuniętych fotelach przednich, wygodnie umościć może się tylko dotknięty rachitycznością dolnych odnóży ufoludek. W starannie wykończonym wnętrzu zaskakuje również obfitość udającego aluminium plastiku.

Laguna coupe na filmie:

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy