Audi, BMW i Mercedes zwiększają sprzedaż

Najwięksi producenci samochodów premium mają za sobą wyjątkowo udany miesiąc. Sprzedaż aut Audi, BMW i Mercedes rośnie na całym świecie.

Po pierwszym kwartale br. najpopularniejszą marką premium jest BMW z wynikiem 381 404 aut (+7 proc. r/r). W marcu firma dostarczyła 159 195 sztuk (+4 proc. r/r). 

Przy okazji warto wspomnieć o wynikach marek należących do BMW. Samochody Mini znalazły od początku roku 66 154 nabywców (-3 proc.), a Rolls-Royce'a - 642 (-16,6 proc.).

Drugie w stawce Audi ma za sobą najlepszy kwartał w historii firmy (369 500 aut, +6,8 proc.). Tylko w marcu kluczyki do Audi odebrało blisko 147 700 klientów (+3 proc.). 

Ostatni na podium Mercedes dostarczył w pierwszym kwartale br. 324 898 aut (+3,5 proc.), z czego w marcu - rekordowe w historii marki 139 920 (+6,5 proc.). 

Reklama

Smart, również należący do właściciela Mercedesa - koncernu Daimler, sprzedał w pierwszym kwartale 25 632 auta (-5 proc.).

A jak wyglądają wyniki poszczególnych marek na polskim rynku? Po pierwszych trzech miesiącach br. prowadzi Audi z 1393 rejestracjami nowych aut (+18,6 proc. r/r), drugie miejsce zajmuje BMW z 1325 samochodami (+0,2 proc.), a trzecie - Mercedes (1296 sztuk, +2,1 proc.).

msob

Mercedes CLA 45 AMG - za ciosem - ZDJĘCIA

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy