Skoda Octavia Sportline już w Polsce

Wizualnie usportowiona odmiana pojawia się po raz pierwszy w gamie Octavii. Jest ona dostępna niemal ze wszystkimi silnikami.

Wersja Sportline oznacza w przypadku modeli Skody głównie sporą dawkę czarnych dodatków. Octavia otrzymała więc lakierowane na czarno lusterka, elementy przedniego zderzaka, obramowanie grilla, spojler na klapie bagażnika oraz oznaczenia na niej, dyfuzor oraz relingi w przypadku wersji kombi. Standardowo oferowane są też (czarne) alufelgi w rozmiarze 18 cali.

We wnętrzu znajdziemy sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami oraz sportową kierownicę. Jedynym kolorem na jaki możemy liczyć jest czerń. Czarna jest tapicerka, listwy ozdobne oraz podsufitka. Tak jak w przypadku innych modeli Skody w wersjach Sportline, nie ma możliwości dokonania jakichkolwiek zmian w tym zakresie.

Sportowe ambicje tej odmiany ma podkreślać standardowe zawieszenie sportowe, choć warto podkreślić, że za niewielką dopłatą otrzymamy je też w innych wersjach. Z kolei w przypadku zamówienia adaptacyjnych amortyzatorów mamy do dyspozycji 15 ustawień, podobnie jak w wersjach RS (pozostałe mają tylko dwa).

Reklama

Octavia Sportline jest jedną z topowych odmian, więc możemy liczyć na bogate wyposażenie. Standardowo otrzymamy reflektory matrycowe, system bezkluczykowy, ogrzewane przednie fotele, system multimedialny z 10-calowym ekranem i kamerą cofania oraz dwustrefową klimatyzację automatyczną.

Wersję Sportline kupimy z każdym silnikiem poza bazowymi (1.0 TSI 110 KM i 2.0 TDI 115 KM). Ceny zaczynają się od 117 500 zł (1.5 TSI 150 KM), a kończą na 157 900 zł (2.0 TDI 200 KM 4x4 DSG). Auto dostępne jest jako liftback oraz kombi.

***

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy