Silniejszy Citroen
Przy styczniowym spadku polskiego rynku motoryzacyjnego o 20,26%, Citroen Polska odnotował wzrost udziału w stosunku do stycznia 2000 roku. Obecnie marka zajmuje 3,23% rynku (2,95% w styczniu 2000) pod względem sprzedaży samochodów osobowych i dostawczych. W rankingu sprzedaży samochodów osobowych Citroen uplasował się na dziewiątym miejscu i zajął 3,13% rynku (2,62% w styczniu 2000). Znaczący wzrost sprzedaży, o ponad 28% w stosunku do stycznia ubiegłego roku, odnotowano w przypadku modelu Citroen Xsara. W styczniu br. Xsara zajęła 5,24% segmentu klasy średniej niższej.
Niezmienną popularnością cieszy się Citroen Berlingo Multispace, w segmencie kombi vanów zajął w styczniu br. Pozycję lidera (43,9% segmentu). W pierwszym miesiącu 2001 roku Xsara Picasso zajęła 32,9% segmentu minivanów i znalazła się w nim na pierwszym miejscu.
W przypadku samochodów dostawczych, spadkiem sprzedaży został dotknięty Citreoen C15. W stosunku do minionego roku wzrosła natomiast liczba sprzedanych Citroenów Berlingo Furgon, model zajmuje 5,24% segmentu samochodów lekkich dostawczych (2,71% w styczniu 2000). O 27,27% podniosła się również sprzedaż Citroenów Jumper. Model zajął w styczniu br. 3,04% rynku, podczas gdy w tym samym okresie roku ubiegłego wartość ta wynosiła 1,49%.