Reklama

Rekordowy wynik Mitsubishi

Październik okazał się rekordowym miesiącem dla polskiego oddziału Mitsubishi.

W ciągu tego miesiąca salony opuściły 1062 auta spod znaku Trzech Diamentów, co stanowi prawie 80% wzrost w stosunku do października 2008 roku. W ciągu pierwszych 10 miesięcy tego roku sprzedano 7326 samochodów, czyli o 82% więcej niż w tym samym okresie 2008 roku.

Lancer - jeden z dwóch najlepiej rozpoznawalnych modeli Mitsubishi - okazał się najpopularniejszym modelem października i pierwszych 10 miesięcy 2009 roku, drugie miejsce nadal zajmuje outlander, a trzecie - colt.

Rośnie również sprzedaż mitsubishi pajero i L200 - jedynego pickupa w Polsce, oferującego zaawansowany system napędu 4x4 Super Select, przydatnego zarówno w terenie, jak i na drogach utwardzonych.

Reklama

W ciągu dziesięciu miesięcy tego roku najpopularniejszym Mitsubishi okazał się lancer - sprzedano 3081 takich aut - 1221 lancerów sedan (o ponad 80% więcej niż w tym samym okresie 2008 roku), 1780 lancerów sportback (dziewięciokrotnie więcej) i 80 lancerów evolution (o ponad 90% więcej).

Na drugim miejscu uplasował się outlander, który trafił do 2392 klientów notując niemal 70% wzrost sprzedaży.

Do końca października sprzedano 1215 coltów - 954 auta 5-drzwiowe (o 140% więcej niż przed rokiem) i 259 3-drzwiowych (o ponad 50% więcej).

O 20% więcej klientów zdecydowało się na zakup Mitsubishi Pajero.

W październiku osiągnięto rekordowy wynik 1062 sprzedanych samochodów, co daje niemal 80% wzrost w porównaniu z rezultatem 598 aut osiągniętym w październiku 2008.

W październiku rolę bestsellera pełnił lancer - sprzedano 518 takich aut (237 sedanów - ponad 100% więcej niż w październiku 2008 roku), 273 sportbacki (o 200% więcej) i 8 lancerów evolution.

Drugie miejsce zajął Outlander, zdobywając 308 klientów ? o ponad 50% więcej, niż przed rokiem.

W październiku sprzedano 125 pickupów L200, czyli o 24% więcej niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku ? taki wynik dał temu modelowi trzecią lokatę w październikowym rankingu sprzedaży.

Colt uplasował się na czwartym miejscu w rankingu sprzedaży i trafił do 82 klientów. Sprzedano 52 auta 5-drzwiowe (o 40% więcej niż w październiku 2008) i 30 samochodów 3-drzwiowych (ponad 4-krotny wzrost).

O ponad 80% zwiększyła się też sprzedaż terenowego Mitsubishi Pajero, który zdobył 29 klientów.

Dowiedz się więcej na temat: Auta | mitsubishi

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje