Dobry okres dla Nissana

W ciągu 4 pierwszych miesięcy tego roku w salonach Nissana sprzedano 2230 samochodów osobowych i dostawczych - o 7,73 procenta więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. W kwietniu, gdy ogółem sprzedano 686 Nissanów, największym powodzeniem cieszyła się Almera (475 samochodów i ponad 30% wzrostu w porównaniu do kwietnia 2001), drugie miejsce zajęła Primera (95 sztuk), zaś na trzecim uplasował się terenowy Terrano (33 auta).

Największy wzrost sprzedaży (o 650% w kwietniu i 2333% w okresie styczeń-kwiecień) zanotował rodzinny minivan Almera Tino - od początku roku zakupiono 146 tych aut. Sprzedano też czternaście Nissanów X-TRAIL - aut typu SUV, które w Polsce miały ostatnio swoją premierę. Udział Nissana w polskim rynku wynosi obecnie 2,13 procenta, co oznacza wzrost o ponad jedną trzecią (35,67%) w stosunku do ubiegłego roku.

W najbliższy weekend 25 i 26 maja 2002 roku w warszawskich salonach Nissana odbędzie się kolejna edycja Dni Otwartych. Te wydarzenia są odpowiedzią na ogromne zainteresowanie klientów najnowszymi modelami Nissana, które pojawiły się w sprzedaży w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Otwarcie salonów w sobotę i niedzielę ułatwi klientom zapoznanie się z najnowszym Nissanem Primera oraz terenowymi modelami X-TRAIL, Terrano, Pickup oraz Patrol GR.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: okres
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy