Nowy hyundai i40 - pierwsze zdjęcia i informacje

Największa nowością Hyundaia na salonie genewskim będzie model i40.

Należący do segmentu D samochód ma 4,77 m długości, 1,82 - m szerokości i 1,47 m - wysokości. Na uwagę zasługuje spory, wynoszący 2,77 m rozstaw osi, co gwarantuje sporą ilość miejsca wewnątrz. Pojemnością (553 litry) może imponować również bagażnik. Złożenie tylnej kanapy owocuje zwiększeniem pojemności przestrzeni bagażowej do 1719 litrów.

Początkowo auto będzie oferowane jako kombi (sedan pojawi się kilka miesięcy później),którego linie nadwozia mogą przywodzić na myśl nową toyotę avensis. Za projekt nadwozia odpowiedzialne jest europejskie centrum projektowe Hyundaia w Russelsheim.

Reklama

Hyundai i40 będzie dostępny z jednym z czterech silników. Zwolennicy jednostek wysokoprężnych będą mogli wybierać pomiędzy silnikiem 1.7 o mocy 115 KM, który z systemem Start&Stop ma zużywać średnio tylko 4,3 l oleju napędowego na 100 km, a jego mocniejszą wersją, dysponującą mocą 136 KM. Lepsze osiągi oferować będą silniki benzynowe. Słabszy z nich, wyposażony w bezpośredni wtrysk ma 1.6 l pojemności i moc 135 KM. Najmocniejsza jednostka dostępna w hyundai i40 to również wyposażony w bezpośredni wtrysk benzyny silnik o pojemności 2 litrów i mocy 177 KM. Maksymalny moment obrotowy generowany przez tę jednostkę wynosi 208 Nm.

Wszystkie silniki oferowane w nowym hyundaiu wyposażone będą w turbosprężarkę.

Chcąc walczyć w segmencie D, i40 musi posiadać bogate (nawet jeśli tylko opcjonalne) wyposażenie. Obejmuje ono m.in. asystenta pasa ruchu, podgrzewane tylne siedzenia oraz dziewięć poduszek powietrznych.

Nowy hyundai i40 kombi trafi do europejskich salonów maju. Wtedy też na salonie w Barcelonie zadebiutuje i40 w wersji sedan. Ten samochód wjedzie do salonów latem.

By przyciągnąć klientów, i40 będzie objęty programem gwarancyjnym o nazwie 5-Year Triple Care. Potrójna ochrona oznacza 5 lat gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat opieki technicznej nad autem i 5 lat assistance. To może się przydać, bowiem i40 przyjdzie na rynku konkurować m.in. z takimi tuzami klasy średniej jak toyota avensis, ford mondeo czy volkswagen passat.

Zostań fanem naszego profilu na Facebooku. Tam można wygrać wiele motoryzacyjnych gadżetów. Wystarczy kliknąć w "lubię to" w poniższej ramce.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Hyundai | Hyundai i40
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy