Nowa Thalia

Z nowymi silnikami i zmienioną stylizacją nadwozia Renault Thalia, czyli Clio w wersji sedan wchodzi na rynek, by spełnić oczekiwania większej liczby odbiorców. Od momentu debiutu pod koniec 1999 roku wyprodukowano już ponad 125 tysięcy egzemplarzy Thalii. Jej nowa wersja ma pojawić się w europejskiej sprzedaży jeszcze w bieżącym miesiącu. Samochód zyskał nieco sportowych cech dzięki zmienionej stylizacji nadwozia, nowy wystrój wnętrza, szerszą gamę silników oraz nowe rozwiązania w dziedzinie bezpieczeństwa i komfortu.

Nowa Thalia będzie mogła być wyposażona dodatkowo w dwa nowe silniki. Pierwszy to 107-konna jednostka benzynowa 16v o pojemności 1,6 litra, drugi zaś to 1,5-litrowy diesel dCi o mocy 65 KM pracujący w systemie common-rail.

Głównymi rywalami Thalii w walce o klienta będą Skoda Fabia sedan, Opel Astra, Seat Cordoba, Fiat Siena, Daewoo lanos sedan, Hyundai Accent i Suzuki Swift sedan. Wszystkie te auta można nabyć za porównywalną kwotę, a konkretny wybór uwarunkowany jest najczęściej kwestią gustu i preferencji użytkownika. Aby zachęcić go do swojego produktu Francuzi zapewniają, że Thalia dysponuje teraz najlepszymi walorami w dziedzinie bezpieczeństwa w swojej klasie aut. Nie bez znaczenia pozostają też zmiany stylistyczne nadwozia. Teraz Thalia bardziej przypomina nową wersję Clio. Inny jest przód pojazdu z nowym grillem chłodnicy wzorowany nieco na przełomowych modelach Renault - Avantime i Vel Satis. Bagażnik wciąż może pochwalić się znakomitą pojemnością 510 litrów.

We wnętrzu auta dokonano kolejnych zmian stylistycznych. Deska rozdzielcza składa się teraz z dwóch kolorów - ciemnego w jej górnej części i jasnego na konsoli centralnej i w okolicach schowka. Do obicia siedzeń zastosowano wyższej klasy materiały. Nowe Renault Thalia dostępne będzie w trzech wersjach wyposażenia: podstawowym Authentique, Expression i Dynamique.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy