Skoda Enyaq Sportline iV - wizualnie usportowiona

Do gamy elektrycznego SUVa Skody dołącza odmiana Sportline. Tak jak w przypadku innych modeli marki, oznacza to zmiany głównie wizualne.

Wyróżnikiem Enyaka Sportline są między innymi polerowane, czarne elementy - grill, obramowania szyb, relingi dachowe i dyfuzor tylnego zderzaka. Do tego dochodzą polerowane 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich Vega lub 21-calowe Betria.

W przypadku modelu Enyaq Skoda nie mówi już o kolorystyce wnętrza lub tapicerkach, ale o "koncepcjach wnętrza". Oczywiście odmiana Sportline otrzymała własną. Tapicerka i podsufitka są czarne. Deska rozdzielcza jest obita skórą syntetyczną w tym samym kolorze z kontrastującymi szarymi szwami. Dywaniki ze sportową szarą lamówką doskonale współgrają z resztą wnętrza. 

Reklama

Znajdziemy tu także czarne sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami. Są obite mikrofibrą i mają szarą lamówkę. Trójramienna, wielofunkcyjna, sportowa kierownica skórzana jest standardowym wyposażeniem. Obręcz kierownicy pokryta skórą ma kontrastujące szare szwy, a dolne ramiona zdobi emblemat z napisem SPORTLINE. Również aluminiowe nakładki na pedały akcentują sportowy wygląd wnętrza.

Z technicznego punktu widzenia Enyaq Sportline niczym nie różni się od pozostałych wersji. O jego sportowych ambicjach świadczy tylko zawieszenie, obniżone o 15 mm z przodu i 10 mm z tyłu.

Opisywana odmiana łączyć się będzie z trzema wariantami układu napędowego. Do wyboru będą iV 60 z napędem na tylne koła o mocy 179 KM i maksymalnym momencie obrotowym 310 Nm, oraz akumulatorem o pojemności 62 kWh, co pozwala na przejechanie ponad 400 km. Z kolei iV 80 jest wyposażony w większy akumulator (82 kWh) i może pokonać ponad 520 km. Silnik elektryczny umieszczony przy tylnej osi generuje 204 KM. Taki sam akumulator jest wykorzystany również w wariancie iV 80x. Ta wersja posiada napęd na wszystkie koła, moc 265 KM, a jej maksymalny moment obrotowy to 425 Nm. Maksymalny zasięg tego wariantu wynosi ponad 500 km.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy