Porsche 911 Targa

Jak za dawnych lat - design nowego Porsche 911 Targa z szerokim słupkiem B i szklaną kopułą nad komorą silnikową nawiązuje do klasycznej Targi, wprowadzonej w 1967 roku. Porsche nie mogło zignorować popularności, jaką cieszyły się kabriolety w USA, jednak tamtejsze przepisy bezpieczeństwa wymusiły zastosowanie dodatkowych wzmocnień. Tak powstała wersja Targa, której nazwa pochodzi od rozgrywanego na Sycylii wyścigu Targa Florio. Od czasów typoszeregu 993 zamiast zdejmowanego panelu dachowego stosowano jednak przesuwne okno panoramiczne. Najnowsze Porsche 911 Targa ma elektrycznie składany panel dachowy, chowający się za plecami podróżujących w ciągu 19 sekund. Gama silnikowa będzie obejmowała dwa 6-cylindrowe boksery o pojemności 3,4 (350 KM) lub 3,8 litra (400 KM) - oba wyłącznie z napędem na cztery koła. Za przeniesienie napędu mogą odpowiadać skrzynie ręczne lub zautomatyzowane, dwusprzęgłowe - obie o 7 przełożeniach.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy