Polski oddział Mitsubishi z wysokim wzrostem

Obniżenie cen po osłabieniu jena przyniosło efekty - sprzedaż aut Mitsubishi w Polsce wzrosła w tym roku o 70 proc.

Od stycznia do sierpnia br. samochody spod znaku trzech diamentów znalazły w Polsce 3424 nabywców, blisko o 70 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Najpopularniejszym modelem jest crossover ASX (1542 sztuki), a za nim plasuje się większy Outlander (914 egzemplarzy). Wzrosło też zapotrzebowanie na Lancera oraz Pajero.

Niedawno Mitsubishi wprowadziło do oferty nowość - miejskiego Space Stara, który zastąpił wiekowego Colta (więcej informacji: Mitsubishi Space Star od 38 990 zł).

Reklama

msob

Mitsubishi Outlander 2.0 Invite Plus - TEST

Używany Mitsubishi Outlander II (2006-2012) - OPINIE O SAMOCHODACH

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy