Nowe Skody i nowe logo dla Fabii

Nowa Octavia nie będzie jedyną nowością Skody w 2013 roku. W gamie czeskiej firmy pojawią się jeszcze trzy nowości.

Skoda chce sprzedawać w 2018 roku aż 1,5 mln samochodów, czyli 2 razy więcej niż w 2010 roku. Poza wchodzeniem na nowe rynki Czesi zamierzają sukcesywnie odświeżać i poszerzać gamę oferowanych modeli. 

Na 2013 rok przygotowano aż pięć nowości. Dwie z nich - Octavia w wersji liftback oraz kombi - pojawią się na drogach w I połowie, a trzy kolejne - w II połowie br. Poza Octavią RS chodzi prawdopodobnie o odświeżonego Superba oraz Yeti po faceliftingu. 

Przy okazji zapowiedzi nowych aut Czesi poinformowali również, że Fabia i Roomster otrzymają nowe, bardziej eleganckie logo Skody, stosowane już w Citigo i Rapidzie. Na pokrywach bagażników obu modeli pojawi się pełna nazwa marki oraz nowe oznaczenia jednostek napędowych TSI i TDI. 

Reklama

msob

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy