Mitsubishi Outlander po liftingu
W salonach Mitsubishi debiutuje Outlander na rok modelowy 2014. Model wyróżnia się subtelnymi zmianami w wyglądzie, zestrojeniu układu jezdnego i przekładni CVT. Ponadto, do oferty trafiła nowa, bogata wersja wyposażenia.
Z zewnątrz odświeżonego Outlandera można rozpoznać po bardziej agresywnym kształcie przedniego zderzaka, chromowanych listwach i dodatkowych osłonach nadkoli (wersje z napędem na obie osie), LED-owych światłach przeciwmgłowych i światłach do jazdy dziennej (poza odmianą Invite Plus), LED-owych tylnych lampach, srebrnych relingach dachowych oraz nowych obręczach. Nowy jest też kształt wlotu powietrza oraz niedostępny wcześniej odcień orientalnej czerwieni.
W kabinie pojawiły się nowe wzory tapicerki tekstylnej z jasnymi przeszyciami oraz tapicerka z elementami ze skóry. Zgodnie z nowymi wymogami UE, Outlander jest teraz seryjnie wyposażony w czujniki ciśnienia w ogumieniu oraz wskaźnik sugerujący optymalny z punktu widzenia obniżenia zużycia paliwa moment zmiany biegu.
Inżynierowie Mitsubishi dopracowali również nastawy zawieszenia oraz charakterystykę pracy bezstopniowej przekładni CVT.
Ceny Outlandera po liftingu startują od 88 990 zł. Model dostępny jest w dwóch wersjach silnikowych - z 2-litrową jednostką benzynową o mocy 150 KM (5-biegowa skrzynia ręczna lub przekładnia CVT) lub z 2,2-litrowym turbodieslem, również o mocy 150 KM (6-biegowa skrzynia manualna lub 6-stopniowy automat). Napęd na obie osie oferowany jest dla wybranych odmian.
Nowością jest wariant Intense Plus z 2-litrowym silnikiem benzynowym, 5-biegową skrzynią ręczną i przednim napędem, wyceniony na 99 900 zł. Lista jego wyposażenia obejmuje m.in.: 7 poduszek, kamerę cofania, Bluetooth, ksenonowe reflektory, automatyczną klimatyzację, tempomat, dostęp bezkluczykowy, audio Rockford Fosgate z 9 głośnikami o mocy 710 W oraz 18-calowe obręcze.
Mitsubishi udziela na swojego SUV-a 4-letniej gwarancji mechanicznej (ograniczonej przebiegiem 300 tys. km) z możliwością wydłużenia o dodatkowy rok.
msob