Mercedes-AMG GT

Mercedes zaprezentował nowe coupe o nazwie GT. Model, zasilany 4-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 462 lub 510 KM (600 lub 650 Nm maksymalnego momentu), będzie konkurować m.in. z Porsche 911. Siła napędowa płynie do kół tylnej osi za pośrednictwem zautomatyzowanej przekładni dwusprzęgłowej o 7 przełożeniach. Mocniejsza wersja przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 s i osiąga maksymalna prędkość 310 km/h. Nadwozie modelu oparto na aluminiowej ramie przestrzennej z dodatkami ze stali i magnezu - w rezultacie bazowa odmiana waży 1540 kg. Aby zapewnić jak najlepsze osiągi i prowadzenie, inżynierowie AMG zastosowali w GT m.in. aktywne poduszki silnika, elektronicznie sterowaną "szperę" oraz ceramiczno-kompozytowe hamulce. Zamówienia na nowy model mają ruszyć w listopadzie br., wtedy też poznamy jego polskie ceny. Pierwsze auta trafią do odbiorców w kwietniu 2015.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy