Land Rover Defender po zmianach
Emerytura? Nie ma mowy! Poczciwy Land Rover Defender wjeżdża w kolejny sezon z nowym turbodieslem.
2,2-litrowy turbodiesel, spełniający normę Euro V, zastąpi montowaną dotychczas jednostkę o pojemności 2,4 litra. Wyposażono go w seryjny filtr cząstek stałych i połączono go z 6-stopniową, mechaniczną skrzynią biegów. Nowy silnik generuje moc 122 KM przy 3500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 2000 obr./min. Użytkownicy najbardziej ucieszą się jednak z lepszych osiągów. Prędkość maksymalna Defendera wzrosła ze 132 do 145 km/h.
Defender wzbogacił się także o wentylowane tarcze hamulcowe, a także o dodatkowe elementy wyposażenia, m.in. skórzane fotele, nowe kolory nadwozia i dachu oraz nagłośnienie firmy Alpine.
Marcin Sobolewski