BMW M5 i M6 - przymusowy postój

W związku z wadą pompy oleju, amerykański oddział BMW wzywa do serwisów właścicieli modeli M5 i M6.

Sprawa dotyczy 4,4-litrowej, podwójnie turbodoładowanej jednostki V8 o oznaczeniu S63TU (560 KM), stosowanej w modelach M5 i M6. W związku z wadą pompy oleju, BMW zaleca ich właścicielom niezwłoczne odwiedzenie serwisu.

W wyniku usterki pompy, w układzie smarowania może wystąpić nagły spadek ciśnienia oleju. Grozi to poważną awarią silnika. Do czasu naprawy wstrzymane zostały również dostawy nowych egzemplarzy obu modeli.

Akcja serwisowa obejmuje modele M5 i M6 wyprodukowane pomiędzy lipcem a wrześniem 2012 r. W Polsce obejmuje jeden samochód, który został już odebrany od klienta. Wymiana pompy oleju jest bezpłatna i trwa około 2 godzin.

Reklama

Marcin Sobolewski

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy