Wciąż można tankować taniej. Jedna sieć przedłuża promocję
Wraz z końcem wakacji wiele sieci paliwowych zakończyło akcje promocyjne, dzięki którym kierowcy mogli zapłacić mniej za tankowanie. Na stacjach jednej z nich wciąż można jednak zatankować taniej.
Koniec wakacji oznaczał dla kierowców koniec tańszego tankowania na stacjach wielu sieci. W większości przypadków promocje zakończyły się 31 sierpnia. Wyjątkiem były stacje Circle K, gdzie taniej mogliśmy zatankować do 3 września. Choć wakacje dobiegły już końca, nie oznacza to, że na stałe pożegnaliśmy się z promocjami na stacjach.
Węgierska sieć MOL, która przejęła stacje Lotosu i prowadzi ich rebranding (obecnie 80 z ponad 400 stacji w Polsce działa pod szyldem sieci), zapowiedziała przedłużenie promocji. Oferta promocyjna przeznaczona jest dla zarejestrowanych użytkowników aplikacji MOL Move. Osoby, które dopiero się zarejestrowały, otrzymają dwa kupony rabatowe pozwalające na jednorazowe tankowanie w promocyjnej cenie. Jeden daje możliwość zatankowania paliw premium EVO Plus ze zniżką wynoszącą 45 groszy na litrze. Drugi z kolei daje rabat 25 gr na litrze przy tankowaniu paliw EVO i LPG. W obu przypadkach w ramach promocji maksymalnie możemy zatankować do 100 litrów paliwa.
Nie oznacza to jednak, że ze zniżek będą mogli skorzystać wyłącznie nowi użytkownicy aplikacji. Osoby, które korzystają już z MOL Move, otrzymają kupon zniżkowy na jedno tankowanie paliw premium. Rabat, podobnie jak w przypadku nowych użytkowników, wynosi 45 gr na litrze. W ramach promocji możemy jednorazowo zatankować do 100 litrów.
Przypomnijmy, na początku wakacji MOL wystartował z promocją, w ramach której kierowcy zarejestrowani w programie Navigator, każde paliwo (również LPG) zatankować mogli z rabatem wynoszącym 30 groszy na litrze. Promocja obejmowała do 100 litrów jednorazowo zatankowanego paliwa. Ponadto posiadacze odpowiedniej liczby punktów w aplikacji, mogli wymienić je na kupon o wartości 50 zł na paliwo.
19 lipca ruszyła kolejna promocja, która wiązała się z wprowadzeniem do Polski, działającego już m.in. na Węgrzech czy w Czechach, programu lojalnościowego MOL Move. Po zarejestrowaniu się w aplikacji użytkownicy mieli dostęp do czterech kuponów gwarantujących tankowanie "zwykłych" paliw ze zniżką 35 gr na litr i jednego kuponu dającego zniżkę 45 gr na litr przy tankowaniu paliw premium. Każdy z kuponów pozwalał na zatankowanie maksymalnie 100 litrów paliwa.
Zainteresowanie promocjami przełożyło się na liczbę osób uczestniczących w programie lojalnościowym. Już po niespełna tygodniu sieć chwaliła się, że zarejestrowało się w nim 100 tys. użytkowników. Teraz, jak informuje, po sześciu tygodniach od jego wprowadzenia do Polski, liczba uczestników wyniosła 500 tys. Według firmy jest to najszybszy wzrost, biorąc pod uwagę wszystkie kraje, w których działa.