Dacia Duster

Duster jest stosunkowo niedużym SUVem, ale może pochwalić się dzielnością w terenie na poziomie większych (i znacznie droższych) modeli. Poza sporym prześwitem (21 cm) auto ma więcej niż dobre kąty zejścia i natarcia, dzięki czemu nawet duże nierówności oraz strome zjazdy i podjazdy nie są dla niego problemem.

Oddaj swój głos na ten samochód i wygraj atrakcyjne nagrody.

Reklama

Co ważne, napęd na wszystkie koła w Dusterze daje kierowcy możliwość ręcznego nim sterowania, w tym zablokowania na stałe, co docenimy podczas poruszania się w trudnym terenie. Tam też pomocny może okazać się krótki pierwszy bieg, dzięki któremu samochód zachowuje się jakby miał reduktor.

Więcej na temat tego modelu przeczytasz TUTAJ, a nasze wrażenia z jazdy nim znajdziesz TUTAJ.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy