Volkswagen Multivan PanAmericana - ideał motocyklisty?
Wśród wielu premier i specjalnych wersji znanych modeli, na salonie we Frankfurcie mogliśmy zobaczyć bardzo oryginalną wersję Volkswagena T6.
Studyjny Multivan PanAmericana ma łączyć praktyczność Multivana z terenową sprawnością SUVa (stąd listwy ochronne na dolnych elementach nadwozia). Jest również wszechstronnym autem transportowym przeznaczonym do przewozu różnego rodzaju ładunków.
Jakie to mogą być ładunki? Volkswagen zaprezentował dość nietypowy przykład - motocykl. Multivan PanAmericana zaprezentowany we Frankfurcie został wyposażony w elektrycznie sterowaną rampę załadowczą oraz zaczep we wnętrzu, pozwalający na bezpieczny transport jednośladu.
Lakierowany na biało, studyjny Multivan PanAmericana wyróżnia się z zewnątrz charakterystycznymi szczegółami. Napisy "PanAmericana" z tyłu nadwozia i na słupkach dachowych B, czerwona listwa na osłonie chłodnicy oraz dekoracyjne linie powyżej progów już na pierwszy rzut oka zdradzają, że mamy do czynienia ze szczególną edycją Multivana. Z boku zauważymy poszerzane nadkola i progi oraz czarne 18-calowe obręcze kół Palmerston z lekkich, a z przodu osłonę podwozia.
We wnętrzu zastosowano elementy białe i mające wygląd włókna węglowego, dopasowane do koloru nadwozia dekoracyjne panele oraz fotele wykończone materiałem o wyglądzie karbonu z kontrastowymi szwami. Natomiast zamiast wykładziny podłogowej, znajdziemy tam aluminiową ryflowaną blachę.