Szlam w baku

Czy to możliwe, żeby w kilkuletnim samochodzie w baku było pełno szlamu?

Tak. Zakłady zajmujące się naprawami układów wtryskowych przyznają, że w przypadku awarii wtryskiwaczy common rail często zlecane jest płukanie zbiornika paliwa, gdyż wewnątrz jest sporo nieczystości. Problem ten dotyczy raczej aut z silnikami diesla, a nagromadzenie zanieczyszczeń czasem zdarza się w zaledwie kilkuletnich egzemplarzach. Dobrym rozwiązaniem jest zajrzenie do baku przez otwór czujnika paliwa i sprawdzenie stanu wnętrza zbiornika, gdy auto ma przejechane ok. 150 tys. km. Usunięcie szlamu może zapobiec awarii wtrysków common rail.

Reklama

Nie zapominaj o filtrze paliwa - EKSPLOATACJA

Motor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy