Znienawidzona i niekochana
To już pewne. Znienawidzona przez rajdowców i niekochana przez ortodoksyjnych fanów marki nowa impreza wkroczy w 2009 rok z pewnymi zmianami.
Model WRX otrzyma 2,5 litrowego boxera osiągającego 265 KM i 244 Nm. To o 42 KM i 18 Nm więcej, niż poprzednik. Napęd - jak to zwykle w Subaru bywa - przenoszony będzie na wszystkie cztery koła za pomocą pięciostopniowej manualnej przekładni.
To jedyna skrzynia biegów dostępna dla tego modelu. Samochód otrzyma też większe koła. WRX rozstawiony będzie na 17 calowych felgach z oponami w rozmiarze 225/45. Do poprawki poszło też zawieszenie. Nowy model będzie miał m.in sztywniejsze sprężyny. Z listy opcji zniknie pakiet stylistyczny aero. Teraz to standard, w ramach którego pojawią się grill z modelu STI, tylny spoiler a także dyfuzor.
Czy zmiany przypadną do gustu klientom? Przekonamy się już wkrótce.