VW Scirocco II

Prezentujemy auto Marcina, które wspólnie z bratem przerobił w ciągu 4 miesięcy. Seryjny silnik o pojemności 1,6 l. zastąpił silnikiem od VW golfa II o poj. 1,8 GTI. Aby polepszyć osiągi, zastosował filtr powietrza KN, świece Brisk oraz magnetyzer Maksor Sport. Zamontowany na masce wlot powietrza dostarcza stożkowi chłodu, a chromowane elementy silnika dodają mu interesującego wyglądu. Podszybie wykonane zostało ze stali nierdzewnej. Basowy dźwięk daje przerobiony według własnego pomysłu Marcina, ostatni tłumik z końcówkami.

Więcej o przerobionym VW Scirocco II przeczytasz w ARTYKULE.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: scirocco | Volkswagen
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy