Volvo, czyli jakość w przystępnej cenie

Koszty oryginalnych części zamiennych oraz ich montażu w autoryzowanym serwisie spędzają sen z powiek niejednemu kierowcy. Ale właściciele samochodów marki Volvo mogą spać spokojnie, bo teraz wizyty w ASO kosztują ich nawet połowę mniej.

Doświadczenie pokazuje, że z częściami zamiennymi do samochodów jest mniej więcej tak, jak ze sportowymi butami. Te oryginalne, kupione w renomowanym sklepie, choć nie należą do najtańszych, to na pewno będą leżały na nodze jak ulał, dobrze wentylowały stopę, a poziomem komfortu zachęcały do długich spacerów. Tymczasem podróbki tych butów wyprodukowane "niewiadomogdzie" i "niewiadomoprzezkogo", przyprawią nas o ból palców i istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że rozlecą się jeszcze zanim dojdziemy w nich do domu. Ale mają jedną ogromną zaletę - cenę.

Tak to już niestety jest, że zazwyczaj musimy wybierać między tanim i kiepskim, a dobrym i drogim. Jak jednak udowodniło Volvo, wcale tak być nie musi. Możliwe jest połączenie atrakcyjnej ceny i najwyższej jakości, czego dowodem jest trwająca akcja "4+". Dzięki niej właściciele samochodów szwedzkiej marki mogą skorzystać z bardzo atrakcyjnych rabatów na wybrane części zamienne oraz robociznę. W przypadku samochodów czteroletnich zaoszczędzić można 10 proc. na podzespołach oraz 20 proc. na usłudze. Ale już w przypadku aut starszych niż sześcioletnie, odpowiednio 25 i aż 50 proc.

Reklama

To jednak nie koniec korzyści. Kolejną jest gwarancja, że w Autoryzowanych Stacjach Obsługi samochodem zajmą się wyłącznie odpowiednio przeszkoleni mechanicy, dysponujący profesjonalnym sprzętem i mający do czynienia wyłącznie samochodami marki Volvo. Czasami jakość montażu części bywa znacznie istotniejsza niż część sama w sobie. Można się o tym boleśnie przekonać oddając samochód do nieautoryzowanego warsztatu, gdzie nierzadko naprawy dokonywane są przez niewykwalifikowanych mechaników. Do tego często nie dysponują oni profesjonalnymi narzędziami, a nawet nie potrafią właściwie i szybko zdiagnozować usterki. Często, po naprawie samochodu w takim warsztacie nie otrzymujemy nawet gwarancji ani na części, ani na wykonaną usługę.

Tymczasem w przypadku serwisów Volvo, klient nie tylko otrzymuje pełną gwarancję na wszystkie zakupione podzespoły i przeprowadzone prace, ale w każdym wypadku może sobie zażyczyć wykonania wstępnego kosztorysu naprawy. Ponadto, jeżeli ma wątpliwości dotyczące wymiany którejś z części, może poprosić mechaników o wyjaśnienie, a nawet pokazanie, dlaczego należy to zrobić.

Najlepszym weryfikatorem jakości usług świadczonych przez ASO szwedzkiej marki są sami kierowcy. W niezależnym Narodowym Auto Teście 2007 zorganizowanym przez tygodnik Auto Świat, uznali oni warsztaty Volvo za najbardziej profesjonalne, eleganckie i zapewniające obsługę na najwyższym poziomie. Teraz mogą je także uznać za wyjątkowo atrakcyjne cenowo.

Więcej szczegółowych informacji na temat kampanii "4+" można uzyskać na stronie internetowej www.volvoczteryplus.pl, oraz dzwoniąc na numer infolinii Volvo 0801 1 VOLVO (0801 1 86586), lub z telefonu komórkowego 0 502 2 VOLVO (0502 2 86586). Można także skontaktować się bezpośrednio z dowolnie wybranym autoryzowanym salonem marki Volvo w Polsce.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy