Świat Motoryzacji

Nakładem Migut Media S.A. ukazał się pierwszy numer miesięcznika Świat Motoryzacji, specjalistycznego pisma dla branży motoryzacyjnej. Świat Motoryzacji to miesięcznik o charakterze analitycznym i ekonomicznym, adresowany do menedżerów i pracowników firm działających na rynku motoryzacyjnym, ekspertów, polityków, parlamentarzystów.

Znaczącą grupę czytelniczą są, ze względu na zmiany w organizacji rynku wynikające z przystąpienia Polski do UE, właściciele warsztatów samochodowych, dealerzy oraz ich klienci.

Nakład miesięcznika wynosi 15 tysięcy egzemplarzy i jest rozprowadzany drogą dystrybucji kontrolowanej poprzez wysyłkę bezpośrednią, sprzedaż detaliczną w wybranych salonach prasowych, prenumeratę płatną oraz w trakcie konferencji, seminariów i targów branżowych. Redaktorem naczelnym Świata Motoryzacji jest Tadeusz Gołąbek.

W sytuacji wciąż jeszcze odczuwalnej stagnacji na rynku samochodowym rośnie cena rzetelnej informacji o ofercie producentów i dealerów, warunkach i systemach sprzedaży, technologiach, wspartej danymi analizującymi aktualną sytuację rynku. Dlatego wychodząc takiej potrzebie informacji podjąłem decyzję o wydaniu opiniotwórczego pisma motoryzacyjnego - powiedział Wiesław Migut, prezes zarządu Migut Media S.A.

Reklama

Charakteryzując misję miesięcznika, Tadeusz Gołąbek, redaktor naczelny Świata Motoryzacji mówi - Chcemy, aby to pismo stało się opiniotwórczym forum branży samochodowej, przewodnikiem dla przedsiębiorców, partnerem w tworzeniu motoryzacyjnego lobby. Nie będziemy unikać tematów trudnych, tematów wywołujących kontrowersje .

Treść miesięcznika stanowią informacje o ludziach, firmach działających w branży, inwestycjach, projektach restrukturyzacyjnych, nowych regulacjach prawnych, doświadczeniach firm zagranicznych i trendach światowych. Znaczna część poświecona jest analizom rynku, nowym technologiom, produktom, usługom.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: miesięcznik | świat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy