SEAT z Shakirą razem

SHAKIRA z SEAT-em razem koncertują oraz czynią dobro.

Shakira, jedna z najbardziej rozpoznawalnych artystek młodego pokolenia, uczyniła hiszpańską firmę motoryzacyjną SEAT sponsorem swojej europejskiej trasy pod nazwą Shakira "Oral Fixation" European Tour 2007. Tournée rozpoczęło się 25 stycznia, a kończy 18 marca. Trasa wiedzie przez kilkanaście krajów Europy i przewidziano 24 koncerty w większości najsłynniejszych i najbardziej znanych miast oraz miejsc koncertowych.
Wygraj bilety na koncert Shakiry!

Reklama

Współpraca Shakiry i firmy SEAT oznacza połączenie wizerunku hiszpańskiej marki samochodowej z jedną z najbardziej popularnych i odnoszących sukcesy artystek, której występy i trasy koncertowe doczekały się wielu nagród.

Zawierając to porozumienie o współpracy, SEAT i Shakira wykraczają poza ramy zwykłego sponsoringu: obie strony zgodziły się, że będzie to związek personalny i strategiczny. Shakira przyjęła rolę Ambasadora firmy SEAT, najmłodszej i najbardziej energicznej marki samochodowej w Europie; SEAT zaś wspiera swe firmowe wartości "aktywny, z temperamentem i doskonale zaprojektowany" z gwiazdą muzyki, która odnosi obecnie swoje największe sukcesy.

"Jestem szczęśliwa, że SEAT jest moim partnerem podczas europejskiej trasy koncertowej "Oral Fixation" w 2007 roku", mówi sama Shakira. "To, że jestem kojarzona z tą dynamiczną, piękną marką jest dla mnie przyjemnością. Co szczególnie ważne, SEAT wspiera moją fundację charytatywną i pomaga w zapewnieniu programów edukacyjnych oraz dostarczaniu żywności dzieciom w Ameryce Łacińskiej".

SEAT ściśle współpracuje z  fundacją Shakiry "Pies Descalzos Foundation" ("Bose stopy") wspierając działania artystki na rzecz dzieci, które w wyniku konfliktów w Ameryce Łacińskiej straciły dach nad głową oraz prawa obywatelskie. W ramach tej współpracy SEAT i Shakira zaprezentowali nagrodę w kampanii zbiórki funduszy na rzecz fundacji - wyjątkowy egzemplarz modelu SEAT Leon Cupra noszący nazwę Leon "Pies Descalzos".

"Z wdzięcznością przyjmuję wsparcie dla Pies Descalzos" - powiedziała Shakira w czasie konferencji prasowej. "Potrzeby w zakresie zapewnienia edukacji i prawidłowego żywienia dzieci w mojej rodzinnej Kolumbii są ogromne i ufam, że inicjatywa firmy SEAT będzie wielce pomocna".

"Wspomagając fundację charytatywną Shakiry okazujemy społeczną odpowiedzialność" - powiedział Erich Schmitt, prezes firmy SEAT. "Wykorzystując intensywną kampanię reklamową realizowaną w większości europejskich krajów, które odwiedzi Shakira, stwarzamy możliwość przekazania pieniędzy na rzecz fundacji Pies Descalzos."

Wyjątkowy samochód

Leon "Pies Descalzos" został opracowany przez firmę SEAT we współpracy z Shakirą, która uczestniczyła w procesie jego projektowania jako konsultantka ds. kolorów oraz materiałów wykończeniowych. Standardowy SEAT Leon Cupra przemienił się w zupełnie wyjątkowy samochód. Po losowaniu na zakończenie zbiórki funduszy w maju br. trafi on w ręce jedynego szczęśliwca.

Akcja zbierania funduszy rozpoczęła się w związku z pierwszym koncertem piosenkarki w Hamburgu w ramach jej europejskiego tournée. Będzie ona promowana za pośrednictwem trwającej do 15 maja zintegrowanej wspólnej kampanii reklamowej SEAT-a i Shakiry. Leon "Pies Descalzos" zostanie przekazany zwycięzcy na Salonie Motoryzacyjnym w Barcelonie na początku czerwca.

W losowaniu nagrody można wziąć udział w następujących krajach: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Węgry, Włochy, Holandia, Norwegia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria i Wielka Brytania.

Wystarczy 1 euro, aby wygrać Leona Pies Descalzos

Do udziału w losowaniu samochodu uprawnia dokonanie darowizny pieniężnej na rzecz fundacji Pies Descalzos w ramach kampanii SEAT. Można to zrobić wysyłając SMS na wskazane numery w poszczególnych krajach i przekazując w ten sposób 1 euro albo odwiedzając specjalną witrynę internetową Shakiry i SEAT-a www.catch-the-fever.com, gdzie można wpłacić dowolną kwotę za pomocą karty kredytowej.

Najmocniejszy seryjny SEAT w historii marki

Podstawą unikatowego pojazdu jest zaprezentowany niedawno SEAT Leon Cupra. Model ten już zapewnił sobie miejsce w historii jako najmocniejsze seryjne auto SEAT-a. Nowy Leon Cupra o mocy 240 KM (177 kW) to połączenie najlepszych doświadczeń firmy w konstruowaniu pojazdów z wybitnie sportowym charakterem.

Zmiany designerskie w Leonie "Pies Descalzos" to między innymi charakterystyczny fioletowy metalizowany lakier nadwozia. Ten sam kolor pojawia się także na kilku detalach wnętrza, w tym na desce rozdzielczej i oparciach foteli. Standardowe 18-calowe obręcze kół mają kolor czarny. Logo "Pies Descalzos" (bosa stopa) zostało umieszczone na fotelach oraz w kilku innych miejscach na nadwoziu.

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje