Może chcesz zaoszczędzić?

Martwisz się, że twoje Volvo nie jest już młodzieniaszkiem? Przybyło mu lat i kilometrów na liczniku? Bardzo dobrze! Zaoszczędzisz na firmowym serwisie!

Gdy spada wartość samochodu, wydaje nam się, że naprawy w autoryzowanych serwisach przestają mieć sens. "Samochód już nie jest na gwarancji, co mi tam. Przecież szkoda pieniędzy" - myśli niejeden kierowca. I zaczyna inwestować w podróbki, niesprawdzone zamienniki oraz usługi w warsztatach naprawiających "wszystkie modele".

Nie od dziś wiadomo, że jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Można długo wymieniać słabości warsztatów, których właściciele swoje szlify zdobywali na polonezach i maluchach, a dziś bez specjalnego respektu, narzędzi i komputerów diagnostycznych zabierają się za dużo bardziej skomplikowane maszyny. - No dobrze - ktoś powie. - Może nie jeżdżę do najlepiej wyposażonego mechanika na świecie, ale za to płacę u niego znacznie taniej.

Reklama

Z argumentem finansowym trudno dyskutować. Niby każdy wie, że nie ma to jak oryginał, firmówka, solidna marka. Ale z drugiej strony nikt nie lubi poczucia, że za cokolwiek przepłaca. Dlatego pomysł importera Volvo, dotyczący serwisu starszych aut, zasługuje za wszech miar na uwagę.

A na czym ów pomysł polega? Otóż, jeżeli twoje Volvo ma cztery lata lub więcej, za usługi i części zamienne zapłacisz znacznie taniej. Rabaty zaczynają się od dziesięciu procent na części dla aut czteroletnich, a dalej jest tylko lepiej - im samochód starszy, tym upust większy. Właściciele sześciolatków zapłacą tylko trzy czwarte ceny za części i połowę kwoty należnej za samą naprawę! Co ważne: akcja 4+ potrwa do końca 2010 roku!

Volvo nie od dziś jest synonimem bezpieczeństwa. A na nie ma wpływ nie tylko sama konstrukcja samochodu - także jakość pracy serwisu. Marka Volvo nieraz już była przez kierowców i prasę fachową wyróżniana mianem najlepiej postrzeganej na rynku, tym samym najbardziej godnej zaufania i której serwisy pracują bez zarzutu. Akcja "4+" jest tylko potwierdzeniem dotychczasowej polityki firmy, skoncentrowanej na lojalności wobec klientów. Dobrze, że szefowie firmy trzymają się wyznaczonego kierunku, bo na przyzwoitym - a przy tym niedrogim - serwisie skorzystają wszyscy: i użytkownicy dróg, i same serwisy. A najbardziej użytkownicy Volvo, którym nie bez powodu trudno rozstać się ze swoimi czterokołowymi pupilami.

Więcej szczegółowych informacji o kampanii serwisowej Volvo 4+ można uzyskać na stronie internetowej www.volvoczteryplus.pl, oraz dzwoniąc na numer infolinii Volvo - z telefonu stacjonarnego 0 801 1 VOLVO (0 801 1 86586), lub z telefonu komórkowego 0 502 2 VOLVO (0 502 2 86586). Można także skontaktować się bezpośrednio z dowolnie wybranym autoryzowanym serwisem marki Volvo w Polsce.

materiały promocyjne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy