Reklamy motoryzacyjne Super Bowl 2013

Super Bowl - mecz o mistrzostwo amerykańskiej zawodowej ligi futbolu (NFL) - to doskonała okazja do zareklamowania najnowszych modeli aut. Wybraliśmy najciekawsze klipy wyemitowane podczas tegorocznego finału.

I nic w tym dziwnego, ponieważ to widowisko przyciąga przed telewizory ponad 110 mln ludzi (populacja USA liczy 317 mln). Podczas całego finału wyemitowano 51 reklam, a cena 30-sekundowego spotu sięgnęła w tym roku rekordowych 4 mln dolarów.

W ramach dziennikarskiego obowiązku wypada dodać, że w tegorocznym finale drużyna Baltimore Ravens pokonała San Francisco 49ers 34:31.

Warto też wspomnieć, że jeszcze przed meczem głośnym echem w mediach odbiła się reklama Volkswagena, na której biały mężczyzna mówi do swoich kolegów z jamajskim akcentem. Pojawiły się głosy uznające klip za rasistowski. O rozsądek zaapelował jednak Wykeham McNeill, jamajski minister turystyki: - Ludzie powinni odkryć w sobie Jamajczyka i być szczęśliwi.

Reklama

W tym roku prawdziwą ofensywę przygotował Hyundai. Mercedes do promocji nowego CLA zatrudnił m.in. modelkę Kate Upton, aktora Willema Dafoe'a i piosenkarza Ushera, a w reklamie Toyoty RAV4 wystąpiła aktorka Kaley Cuoco.

Jakie reklamy przygotowali producenci samochodów? Zapraszamy do oglądania:

 

msob

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy