Brawn ma sponsora na dwa wyścigi

W sobotę, przed kwalifikacjami do inaugurującej sezon Formuły 1 Grand Prix Australii, szefostwo teamu Brawn GP-Mercedes poinformowało o pozyskaniu nowego sponsora w postaci grupy Virgin. Okazało się jednak, że umowa o współpracy dotyczy na razie tylko dwóch wyścigów.

W sobotę, przed kwalifikacjami do  inaugurującej sezon Formuły 1 Grand Prix Australii, szefostwo  teamu Brawn GP-Mercedes poinformowało o pozyskaniu nowego sponsora  w postaci grupy Virgin. Okazało się jednak, że umowa o współpracy  dotyczy na razie tylko dwóch wyścigów.

Według magazynu "SportsPro" umowa miedzy szefem teamu Rosem Brawnem i właścicielem Virgin Group Richardem Bransonem została zawarta raptem na dziewięć dni, czyli obejmie oprócz GP Australii również zaplanowaną na niedzielę GP Malezji. Za każdy wyścig zespół ma otrzymać ćwierć miliona dolarów.

Po tym, jak w Melbourne kierowcy tej ekipy odnieśli podwójne zwycięstwo: Brytyjczyk Jenson Button wygrał, przed Brazylijczykiem Rubensem Barrichello, można oczekiwać przedłużenia tej umowy na następne eliminacje MŚ. Jednak zdaniem dziennikarzy Branson zamierza przeznaczyć na tegoroczną współpracę nie więcej niż dziesięć milionów dolarów.

Reklama

Brawn GP-Mercedes powstał po tym jak szef teamu Honda - Brawn wykupił udziały od japońskiego koncernu, który w wyniku kryzysu finansowego postanowił wycofać się z Formuły 1. Zespół zdążył przygotować bolid na nowy sezon, a także pozyskał jako pierwszego komercyjnego sponsora brytyjską firmę odzieżową Henri Lloyd.

INTERIA.PL/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama