Mitsubishi ASX po liftingu wycenione
Wiemy już, ile zapłacić trzeba w polskim salonie za gruntownie zmodernizowane Mitsubishi ASX. Ceny auta startują z pułapu 69 990 zł. To o 6 tys. zł więcej, niż w przypadku - objętego przecenami dotyczącymi wyprzedaży rocznika - poprzednika (od 63 990 zł).
Podstawowy model - wersja Inform - oferuje m.in. manualną klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby (przód i tył), radioodtwarzacz CD/MP3, podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka oraz regulowaną w dwóch płaszczyznach kierownicę. Oprócz tego w standardzie otrzymamy też 7 poduszek powietrznych, przednie reflektory halogenowe, system wspomagania ruszania na wzniesieniu, kontrolę trakcji (wraz z systemem stabilizacji toru jazdy) oraz... ozdobne kołpaki 16-calowych, stalowych obręczy.
Otwierająca cenniki odmiana napędzana jest benzynowym, czterocylindrowym silnikiem 1,6 l MIVEC oferowanym z ręczną, pięciostopniową skrzynią biegów i napędem na przednią oś.
W ofercie znalazł się też wysokoprężny 1,6 l DID wyceniony na 96 990 zł. W takiej konfiguracji ASX występuje w bogatszej opcji wyposażenia - Invite. Ta obejmuje m.in. 16-calowe obręcze ze stopów lekkich, światła do jazdy dziennej i przeciwmgielne oraz czujniki cofania. Oprócz tego w kabinie znajdziemy m.in. obszyte skórą kierownicę i lewarek zmiany biegów, tempomat i automatyczną klimatyzację.
Równe 13 tys. zł dopłacić trzeba do napędu 4x4 (niedostępny z podstawowym silnikiem benzynowym). Za kwotę 109 990 zł otrzymamy jednak wysokoprężnego ASX’a z wyposażeniem Intense Plus. Obejmuje ono chociażby 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, reflektory ksenonowe, światła pozycyjne, przeciwmgłowe i dzienne wykonane w technologii LED, radioodtwarzacz z ekranem dotykowym, podgrzewane siedzenia czy kamerę cofania.
Cenniki nowego Mitsubishi ASX zamyka topowa odmiana - Intense Plus - wyposażona w wysokoprężny silnik 2,2 l DID, napęd 4x4 i automatyczną skrzynię biegów. Za tak skonfigurowane auto - głównie za sprawą podatku akcyzowego - zapłacić trzeba 139 990 zł.