Nowa Honda CR-V jesienią w salonach

Honda właśnie przedstawiła europejską wersję czwartej generacji SUV-a CR-V. Na polskim rynku samochód zadebiutuje już w październiku tego roku.

Auto ma wyrazisty, dynamiczny wygląd, m.in. dzięki dużym reflektorom i grillowi, wydatnym błotnikom i ciekawe stylizowanym tylnym słupkom dachowym.

W porównaniu z wcześniejszą generacją nowy samochód ma o 6,5% niższy współczynnik oporu powietrza. Jego karoseria jest krótsza o 0,5 cm i niższa o 3 cm. Nie ucierpiała na tym przestronność wnętrza. Wręcz przeciwnie - dzięki obniżeniu mocowania tylnych siedzeń o 3,8 cm, pasażerowie podróżują tam wygodniej, mając ponadto więcej miejsca na głowę. Przednie fotele znalazły się nieco dalej od środkowej osi pojazdu, co m.in. ułatwia wsiadanie i wysiadanie z samochodu. Mało tego, kabina pasażerska została znacznie lepiej wygłuszona - jest w niej ciszej o 3 dB, co oznacza aż dwukrotną redukcję hałasu docierającego do uszu podróżnych. Wyższa jest również jakość materiałów wykończeniowych, a sam kokpit wygląda dużo lepiej.

Reklama

Kolejny plus to bagażnik samochodu, obszerniejszy niż we wcześniejszej generacji. W nowym aucie ma on pojemność od 589 do 1648 l. Poprzednie wcielenie dysponuje "kufrem" o pojemności 513-1532 l.

W gamie silnikowej czwartej generacji Hondy CR-V początkowo znajdą się jednostki napędowe o pojemności od 2,0 do 2,2 l. Oferta obejmie wersje z napędem na przednie koła oraz 4x4.

Krzysztof Wojciechowicz

Motor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy