Ford Puma – prześwietlamy nową odsłonę modelu

Modny, wygodny, przestronny. Nowa odsłona modelu Puma okazała się rynkowym strzałem w dziesiątkę. Auto bardzo szybko stało się najchętniej kupowanym modelem marki Ford w Europie. Jaki jest sekret jego popularności?

Ford Puma - hybryda czy silnik benzynowy? Poznaj nowoczesne jednostki napędowe Forda

Wśród gamy silnikowej nowego Forda Puma każdy znajdzie coś dla siebie. Do wyboru mamy między innymi klasyczny i niezawodny silnik benzynowy EcoBoost oraz ekologiczne, oszczędne hybrydy. Fani sportowej jazdy mogą natomiast zdecydować się na odmianę ST o mocy 200KM i przyspieszeniu od 0 do 100km/h na poziomie 6.7 sekundy. Oferuje ona również jazdę w różnych, licznych trybach, od normalnej, poprzez ekologiczną, a kończąc na sportowej i przeznaczonej do różnych nawierzchni.

Wśród układów napędowych znalazła się tzw. miękka hybryda. To rozwiązanie nowoczesne i innowacyjne, które w zasadzie nie wymaga ingerencji kierowcy: 48-woltowy akumulator ładowany jest podczas jazdy i uzupełnia silnik 1.0 EcoBoost Hybrid. Miękka hybryda pozostaje więc świetnym rozwiązaniem dla osób, które chcą jeździć tanio i ekologicznie, ale nie chcą nieustannie kontrolować zasięgu, ładowania i wozić ze sobą kabli. Silnik EcoBoost Hybrid od kwietnia dostępny jest z automatyczną dwusprzęgłową skrzynią PowerShift. Przekładnia gwarantuje niezwykle płynną jazdę, którą docenimy zarówno w ruchu miejskim, gdzie nieustannie ruszamy i hamujemy, jak i w trasie - dzięki większej dynamice jak w klasycznej skrzyni a przy tym przy praktycznie niezauważalnym wzroście spalania. Dzięki nowej skrzyni Powershift Ford Puma staje się jeszcze wygodniejszym i bardziej komfortowym SUV-em.

Reklama

Ford Puma - przestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania dla wygody kierowcy

Choć wymiary nadwozia nowego Forda Puma są typowe dla samochodów z segmentu B, wnętrze swoją pojemnością sprawia wrażenie, jakby należało do innego segmentu. W środku jest bowiem zaskakująco dużo miejsca, co pozwala na komfortowe podróżowanie czterem dorosłym osobom. Wnętrze pozostaje więc nie tylko ergonomiczne i przyjazne użytkownikom, ale również nowoczesne, co doceni z kolei zwłaszcza kierowca. Do jego dyspozycji oddany zostaje między innymi Ford Co-Pilot360, czyli wiele współpracujących ze sobą technologii, dzięki którym może on lepiej kontrolować samochód, a jazda staje się przyjemniejsza i bezpieczniejsza. Do dyspozycji mamy również między innymi system zapobiegania kolizjom, inteligentny tempomat czy system wspomagający omijanie przeszkód.

Ford Puma to nie tylko komfort i nowoczesne technologie, ale również proste i drobne rozwiązania, które w dużym stopniu ułatwiają życie. Choćby dodatkowy schowek MegaBox, znajdujący się pod podłogą bagażnika (który już sam w sobie jest spory - jego powierzchnia wynosi 456 litrów). Dzięki niemu nie tylko otrzymujemy dodatkowe 81 litrów przestrzeni bagażowej, ale również możliwość transportu na przykład mokrych butów, ze względu na wodoodporną powłokę i korek odpływowy. Inną "drobnostką" jest zamontowany w tapicerce suwak, dzięki któremu można ją zdjąć, wyprać i ponownie założyć. Natomiast zimą każdy użytkownik doceni podgrzewaną kierownicę oraz... przednią szybę. Podczas minusowych temperatur odpada więc konieczność mozolnego skrobania.

Puma - wersje silników

Puma to zwinny, pomysłowo zaprojektowany i świetnie prowadzący się SUV, który sprawdzi się w każdych warunkach: w ruchu miejskim, na dalekich trasach i w nieco bardziej wymagającym terenie. Za każdym razem dostarczy frajdy z jazdy, a o bezpieczeństwo podróżujących zadbają liczne systemy i zaawansowane technologie. Praktyczne rozwiązania, szeroka gama silnikowa i różne opcje stylizacji (od klasycznej Titanium, poprzez prestiżową Vignale, a kończąc na sportowej ST-Line) sprawiają, że każdy dopasuje Forda Puma do swoich potrzeb.


Prezentacja partnera



materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy