Fiat pokazuje nowości, Interia Team na pudle MP dziennikarzy

Przy okazji prasowej prezentacji samochodów użytkowych Fiata (Talento, Fiorino, Fullback), a także polskiej premiery Alfy Romeo Giulia, na torze w Kielcach odbyło się 23. Grand Prix FCA, nieoficjalne mistrzostwa Polski dziennikarzy motoryzacyjnych. W niezwykle mocnej stawce najlepsi okazali się żurnaliści Auto Świata. Za nimi, ze stratą niespełna 5 sekund, uplasowała się ekipa Interia Team. Trzecie miejsce wywalczyli koledzy z Top Gear’a.

Rokroczna prezentacja nowości modelowych grupy Fiat Chrysler Automobiles to nie tylko okazja do poznania wchodzących na rynek modeli, lecz również znakomita sposobność do rozegrania nieoficjalnych mistrzostw Polski dziennikarzy motoryzacyjnych. Pod patronatem Autoklubu Dziennikarzy Polskich zawody rozgrywane tradycyjnie na torze w Miedzianej Górze pod Kielcami, wyłoniły najszybszych żurnalistów nad Wisłą. Rywalizacja odbywała się na samochodach Abarth 959 oraz Alfa Romeo Giulietta.

O tym jak zacięta była walka, najlepiej świadczą różnice czasowe na mecie zawodów. Dość powiedzieć, że pierwszych dwóch kierowców dzieliło 0,014 sekundy, trzeci tracił do nich kolejne 0,83 sekundy, a czwarty w klasyfikacji generalnej zawodnik 0,92 sekundy.

W tak trudnych warunkach całe podium 23 edycji Grand Prix FCA obsadzili koledzy z redakcji Auto Świat. Najlepszy okazał się Adam Mikuła. Drugie miejsce przypadło Marcinowi Matusowi, a trzeci był Janusz Borkowski. Tuż za podium uplasowali się reprezentanci Interia Team: czwarty był Jacek Jurecki, piąty Marek Wicher.

Klasyfikację drużynową również wygrali dziennikarze Auto Świata, drugie miejsce przypadło ekipie Interia Team, a trzecie zespołowi polskiej edycji Top Gear’a. W klasyfikacji pań najszybszą okazała się Katarzyna Frendl (motocaina.pl).

Poza emocjami sportowymi przedstawiciele Fiat Chrysler Automobiles postarali się również o emocje estetyczne. W trakcie kieleckich zawodów po raz pierwszy w Polsce dziennikarze mieli okazję zobaczyć długo wyczekiwaną nowość Alfy Romeo, przepiękny model Giulia. Pozytywnych wrażeń dostarczyły również nowość Abartha, model 959 Competizione, mały, ale bardzo ekstremalny hot hatch. Sektor biznesowy na pewno doceni nowe Talento, Fiorino oraz pick-up Fullback.

Redakcja Interia.pl  gratuluje zwycięzcom. Do zobaczenia w przyszłym roku!

INTERIA.PL
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy