Prasowa moto-wojna trwa
Wojna pomiędzy dwoma liderami polskiego rynku tygodników motoryzacyjnych wchodzi w nowy etap. Do kontrofensywy przystąpił "Auto Świat".
Wojna rozpoczęła się po obniżeniu przez "Motor" ceny z 2.70 do 1 zł. Po miesiącu, gdy sprzedaż znacząco wzrosła cenę podniesiono na 1.50 zł.
Tym działaniom nie zamierzają przyglądać się biernie wydawcy "Auto Świata". Ostatnie w tym roku wydanie będzie jednocześnie 500 numerem tego tygodnika. Świętowanie z czytelnikami czasopismo zaczyna już teraz. Od ostatniego numeru (na rynku pojawił się w poniedziałek 11 października), "Auto Świat" będzie ukazywał się w zwiększonej objętości, odnowionym layoucie i w specjalnej, jubileuszowej cenie (1,90 zł).
W zmienionym tygodniku czytelnik ma łatwiej znajdzie interesujące go informacje. Szata graficzna ma być bardziej nowoczesna i przejrzysta - zastosowano nową czcionkę w tekstach i tytułach, wprowadzono większe uporządkowanie w układzie zdjęć i infografiki. Zmianom poddano także układ pisma i zawartość tematyczną.
Już od najbliższego numeru "Auto Świat" zaczyna odliczanie do jubileuszowego, pięćsetnego wydania. Z tej okazji ogłoszono konkurs, w którym główną nagrodą jest samochód.
Ponadto wydawcy zaplanowali kampanie w TV, stacjach radiowych, prasie i internecie.