Dostawczak jako rajdówka? Zobacz, co z tego wyszło!
W grudniu ubiegłego roku przedstawiciele koncernów PSA i Toyoty zaprezentowali kolejną generację – opracowanych wspólnie – pojazdów użytkowych.
Na europejski rynek wkroczyły wówczas bliźniacze - Citroen Spacetourer, Peugeot Traveller i Toyota Proace. Pierwsze dwa zastąpiły w ofercie francuskich marek modele Jumpy i Expert. Samochody powstały w ramach zacieśnienia trwającej od lat współpracy, która sięgać ma również kolejnego dziesięciolecia.
Nowe auta trafiają właśnie na kolejne rynki. W Wielkiej Brytanii rozpoczęła się niedawno sprzedaż lokalnej wersji Citroena Spacetourer - modelu Dispatch. Francuzi promują swój użytkowy pojazd w dość nietypowy sposób.
Motywem przewodnim nowej kampanii reklamowej Citroena Dispatch jest... związek francuskiej marki ze światem rajdów samochodowych. Zobaczcie sami!