Dostawczak jako rajdówka? Zobacz, co z tego wyszło!

W grudniu ubiegłego roku przedstawiciele koncernów PSA i Toyoty zaprezentowali kolejną generację – opracowanych wspólnie – pojazdów użytkowych.

Na europejski rynek wkroczyły wówczas bliźniacze - Citroen Spacetourer, Peugeot Traveller i Toyota Proace. Pierwsze dwa zastąpiły w ofercie francuskich marek modele Jumpy i Expert. Samochody powstały w ramach zacieśnienia trwającej od lat współpracy, która sięgać ma również kolejnego dziesięciolecia.


Nowe auta trafiają właśnie na kolejne rynki. W Wielkiej Brytanii rozpoczęła się niedawno sprzedaż lokalnej wersji Citroena Spacetourer - modelu Dispatch. Francuzi promują swój użytkowy pojazd w dość nietypowy sposób.

Reklama

Motywem przewodnim nowej kampanii reklamowej Citroena Dispatch jest... związek francuskiej marki ze światem rajdów samochodowych. Zobaczcie sami!

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy