Reklama

Znamy ceny nowego Peugeota 308

Na trwającym właśnie salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie Francuzi zaprezentowali nową, zbudowaną w oparciu o platformę EMP2, generację Peugeota 308.

Ile zapłacić trzeba będzie w Polsce za najnowsze dzieło francuskich inżynierów?

Auto oferowane będzie w trzech wersjach wyposażeniowych: Access, Active i Allure. Już w podstawowej odmianie znajdziemy m.in. 8 poduszek powietrznych, tempomat z ogranicznikiem prędkości, manualną klimatyzację, elektrycznie sterowane przednie szyby i lusterka a także komputer pokładowy i radio CD/MP3 z sześcioma głośnikami.

Klienci mają do wyboru pięć wersji silnikowych - trzy benzynowe i dwie wysokoprężne. Ofertę otwiera benzynowy motor 1,2 l VTI rozwijający moc 82 KM, który sprzęgany jest z ręczną, pięciostopniową skrzynią biegów. Auto przyspiesza do 100 km/h w 13,3 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 172 km/h. Za pojazd z tą jednostką napędową w podstawowej wersji wyposażenia Access zapłacić trzeba co najmniej 59 900 zł.

Reklama

Na 71 400 zł wyceniono samochód z silnikiem 1,6 l THP o mocy 125 KM (od 0 do 100 km/h w 8,9 s - prędkość maksymalna 202 km/h). Auto z tym silnikiem oferowane jest jednak w wyższej wersji wyposażenia - Active.

Najmocniejsza jednostka benzynowa - 1,6 l THP o mocy 155 KM oferowana jest wyłącznie w topowej odmianie wyposażenia Allure. Za auto, które przyspiesza do 100 km/h w 8 s i rozpędza się do 215 km/h zapłacić trzeba, co najmniej, 83 200 zł.

Najtańsza odmiana - Access - z silnikiem wysokoprężnym 1,6 l HDI o mocy 92 KM wyceniona została na 70 300 zł. Auto w tej wersji osiąga setkę w 11,3 s i rozpędza się do prędkości 183 km/h.

Ofertę mocniejszego diesla - 1,6 e-HDI 115 KM - otwiera bogatsza wersja wyposażeniowa Active. Z tego względu ceny startują z pułapu 80 900 zł. Nowy 308 w tej odmianie przyspiesza do 100 km/h w 10,2 s i osiąga prędkość maksymalna 194 km/h. Niezależnie od zastosowanego silnika wysokoprężnego, średnie zużycie paliwa nie przekracza 5 l/100 km.

Francuzi przygotowali również kilka możliwości finansowania. Klienci skorzystać mogą np. z kredytu 50/50 lub leasingu od 104 proc. wartości auta. Można też zdecydować się na przedłużenie gwarancji nawet do 60 miesięcy limitowanych przebiegiem 150 tys. km.

Zamówienia na nowego Peugeota 308 można już składać w polskich salonach francuskiej marki. Pierwsze auta dostarczone zostaną klientom pod koniec października.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje