Zmodernizowany Hyundai Kona Electric z polskimi cenami

Tak jak dotychczas osoby zainteresowane zakupem elektrycznej Kony, mają do wyboru dwie wersje napędu, różniące się mocą silników oraz pojemnością baterii.

Podstawowa wersja Kony jest wyposażona w akumulator 39,2 kWh (zasięg 305 km) i silnik o mocy 136 KM, dzięki któremu przyspiesza do 100 km/h w 9,9 sekundy. Wariant z akumulatorem 64 kWh (zasięg 484 km) jest wyposażony w silnik elektryczny, który zapewnia maksymalną moc 204 KM i pozwala osiągnąć 100 km/h w 7,9 sekundy. Topowa wersja osiąga prędkość maksymalną 167 km/h, a wersja bazowa - 155 km/h. Obie wersje napędowe zapewniają 395 Nm momentu obrotowego.

Zmodernizowana Kona Electric występuje w trzech wersjach wyposażenia - Style, Premium i Platinum. Standardowe wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa zawiera systemy unikania kolizji czołowych, utrzymywania pasa ruchu, podążania na pasie ruchu oraz elektryczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold. O komfort pasażerów i kierowcy dbają takie elementy wyposażenia jak klimatyzacja automatyczna, bezkluczykowy dostęp, kamera cofania, tylne czujniki parkowania, tempomat, wielofunkcyjna kierownica czy też fotel kierowcy z regulacją podparcia lędźwiowego. Po raz pierwszy Kona Electric jest wyposażona w cyfrowy zestaw wskaźników z 10,25-calowym wyświetlaczem, natomiast ekran multimediów korzysta z dotykowego ekranu o przekątnej 8-cali. Korzystający z 6 głośników system info-rozrywki z cyfrowym radiem DAB umożliwia bezprzewodową łączność z Apple Car Play i Android Auto oraz obsługę technologii Bluetooth. Całość dopełniają stylowe elementy wyposażenia, w tym 17-calowe felgi aluminiowe, światła do jazdy dziennej LED, metalowe nakładki na pedały oraz boczne listwy w kolorze nadwozia, nadające bardziej miejskiego charakteru. Cena odmiany bazowej to 155 900 zł.

Reklama

Bogatsza wersja Premium kosztuje 165 900 złotych gdy zdecydujemy się na wybór podstawowego silnika, a 183 900 złotych przy wyborze mocniejszego napędu. Na pokładzie wersji Premium znajdują się ponadto przednie podgrzewane fotele, podgrzewana kierownica, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, czujnik deszczu, przyciemniane tylne szyby, reflektory LED i światła tylne LED oraz system multimedialny z 10,25-calowym wyświetlaczem, fabryczną nawigacją, łącznością Bluelink oraz Premium Audio Krell ze wzmacniaczem i głośnikiem centralnym.

Dostępna wyłącznie z mocniejszym napędem wersja Platinum kosztuje 201 900 złotych. Wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa topowego wariantu obejmuje asystentów monitorowania martwego pola, ostrzegania o ruchu poprzecznym, unikania kolizji czołowych z wykrywaniem pieszych i rowerzystów, jazdy autostradowej oraz system ostrzegania o ograniczeniach prędkości i tempomat z funkcją Stop&Go. Ponadto możemy liczyć na elektrycznie sterowane fotele przednie, podgrzewane tylne fotele, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie nastrojowe, ładowarka bezprzewodowa do smartfonów. Ponadto wersja Platinum oferuje elektrycznie składane lusterka i przednie czujniki parkowania, pompę ciepła i trójfazową ładowarkę pokładową 11kW, która skraca czas ładowania o ponad 2 godziny.

Do wersji Platinum można dokupić pakiet Leather, w którego skład wchodzi skórzana tapicerka w kolorze czarnym lub jasnobeżowym oraz wentylowane fotele, który kosztuje 6000 zł. Kona Electric jest dostępna opcjonalnie również kontrastowymi dachami w kolorze Chalk White i Phantom Black. W gamie kolorów pojawiły się nowe lakiery - Dive in Jeju, Silky Bronze, Shimmering Silver, Teal. Ponadto do wyboru są kolory Galactic Grey, Dark Knight, Sunset Red, Engine Red, Phantom Black oraz Chalk White.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy